"משחק הידידות היקר בהיסטוריה": בספרד עקצו את אתלטיקו

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | דני מרון

הפציעה של קוסטה תפסה את הכותרות בתקשורת: "מטאפורה לעונה שלו", סיכמו ב"אס". על גריזמן נכתב: "הריקוד האחרון של הצרפתי". וגם מחמאות לבית"ר: "מתפרצת מחשמלת, בניון הגיבור נפרד". והמפגש עם נשיא המדינה

(גודל טקסט)
משחק הידידות החגיגי בין בית"ר ירושלים ואתלטיקו מדריד הסתיים בניצחון 1:2 של הקבוצה מטדי. אמנם מדובר במשחק לא תחרותי, אך התקשורת המקומית לא חסכה ביקורת מהקולצ'ונרוס. בתקשורת תהו מדוע דייגו סימאונה לקח איתו ארצה את השחקנים הבכירים של קבוצת המילואים רגע לפני המשחק החשוב של הקבוצה הצעירה ביום ראשון. "אולי היה מוטב לשחקנים כמו מונטרו, מאנו סאנצ'ס וקאמלו להישאר במדריד ולא לנסוע לישראל". 


ב"מארקה" הספרדי נכתב: "אתלטיקו השתתפה במשחק הידידות היקר בעולם", והתכוונו בעיקר לפציעתו של דייגו קוסטה. בספרד כתבו הרבה על החלוץ שחזר לשחק לאחר 45 ימים, לראשונה מאז הורחק במהלך ההפסד לברצלונה, אך הוא נאלץ לפרוש לאחר 26 דקות בלבד. "אתלטיקו תצטרך להתחזק ולא רק בגלל עזיבת גריזמן. הוא צולע יותר מתמיד". ב"אס" נכתב: "זו הייתה מטאפורה לעונה שלו. עוד פציעה, במשחק לא אגרסיבי, נגד יריבה שכלל לא תשחק באירופה. ואתלטיקו הפסידה. סימאונה לא האמין שיקסוס את ציפורניו עוד לפני ההפסקה".


על גריזמן נכתב: "הריקוד האחרון של הצרפתי", ועוד צוין: "אתלטיקו תחסר את הכל. הקלילות שלו על המגרש, ראיית המשחק, ואפילו את הפנדלים". עוד נכתב שמשום שקיבל החלטה מאוחר מדי לגבי עתידו, נמנעה ממנו פרידה מכובדת בדלת הראשית. מה שבטוח: שחקן ההתקפה הטוב ביותר של אתלטיקו מדריד כבר לא יהיה על כר הדשא.



הריקוד האחרון. אנטואן גריזמן (דני מרון)


מי שיצטרך לתת יותר הוא תומא למאר. "אחרי עונה בה לא הצליח להסתגל לסגנון המשחק של סימאונה, הצרפתי יצטרך להתמודד עם האחריות והציפיות. הוא יהיה חייב לעושת צעד קדימה ולהפגין איכות כפי שעשה בישראל".


והיו גם אזכורים לקבוצה מהבירה. "בית"ר ירושלים נפרדה בהרבה אהבה מיוסי בניון. הגיבור של הכדורגל הישראלי שכבש בסנטיאגו ברנבאו לפני עשור. הוא לא ישכח את השער הזה". על השער השני של בית"ר נכתב: "מתפרצת מחשמלת". "המארחת הייתה נמרצת מאוד ולא ויתרה על המשחק, בוזגלו זהר". בספרד התייחסו לכך שנשיא מדינת ישראל, ראובן ריבלין, קיבל את פני המועדון בחיוך רחב. אתלטיקו מדריד העניקה לו חולצה חתומה של המועדון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי