לואיס סוארס: "ברור שברצלונה צריכה להביא חלוץ חדש"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Gettyimages

האורוגוואי התראיין לרדיו קטלוניה ואמר שעל אף רצונו לפרוש בקבוצה: "אני כבר בן 32, שחקנים שיגיעו יהיו עתיד המועדון". הוא היה שמח שניימאר יחזור: "חווינו את העונה הגדולה ביותר". על ואלוורדה: "מאמינים בו"

(גודל טקסט)
לואיס סוארס החמיץ את סיום העונה בגלל פציעה וחיכה מאוד להגעתו של הקופה אמריקה. החלוץ כבש במהלך ניצחון אורוגוואי 0:4 על אקוואדור, ובינתיים התפנה לראיון ב-Rac1 בו הוא סקר שוב את העונה האחרונה במדי ברצלונה והתייחס גם לאנטואן גריזמן, ניימאר (בברזיל פורסם שהקאמבק של השחקן לספרד מתקרב), המאמן ואלוורדה. במפתיע, החלוץ בהחלט ממליץ לקבוצתו לצרף שחקן התקפה נוסף.


"ברור שכל שחקן בברצלונה צריך להיות מוכן לתחרות, תחרות היא בריאה, לכולנו יש את אותה המטרה. כמובן שאני או שחקן אחר לא קובעים את מי להביא. ברור שצריכים להביא עוד חלוץ '9', אני כבר בן 32, בינואר אהיה בן 33 והשנים חולפות. שחקנים שיגיעו יהיו עתיד המועדון ולאו דווקא יתחרו מולי".


על ניימאר: "הייתה לי הזכות לשחק יחד איתו במהלך אחת השנים הטובות בקריירה שלי. הייתי יחד עם השחקן הטוב בעולם – ליאו מסי, וגם עם השחקן השני הכי טוב בעולם – ניימאר. הזכייה בטרבל הייתה אחד הרגעים הטובים שלי. כל אחד רוצה ליהנות משיתוף פעולה עם ניימאר, אבל הוא שחקן של פריז סן ז'רמן וזה עניין של השוק".




על אנטואן גריזמן: "מה שיש לי להגיד על גריזמן כבר אמרתי בשנה שעברה, יש לו איכות נהדרת, אבל הוא שחקן אתלטיקו מדריד כיום ואני מעדיף לא להגיב". בהקשר זה כדאי להזכיר שלפי הפרסומים בתקשורת הקטלאנית, החלוץ היה מאלה שהתנגדו לראות את הצרפתי מגיע לקאמפ נואו.

ואלוורדה: "הוא המאמן שלנו ואנחנו מאמינים בו, כמובן. אם לא מה שקרה נגד ליברפול אז זו הייתה שנה נהדרת עבורנו. כל מאמן סופג ביקורות. הוא מכיר את האיכות של השחקנים ותומך בנו. ההחלטות האלה אבל תמיד ייעשו על ידי הנשיא והדירקטוריון".
 


פרישה בברצלונה: "ברור שזה יהיה חלום לפרוש במדי ברצלונה, אני מאוד שמח ומאושר אן, אבל זה לא תלוי רק בי אלא במועדון".



מסי, סוארס וניימאר. Denis Doyle/Getty Images



 

הפציעה: "שאלו אותי לפני כמה ימים, הייתי עובר את הניתוח גם אם ברצלונה הייתה מגיעה לגמר ליגת האלופות. אי אפשר לשחק עם מיניסקוס פגוע, הרי שחקן צריך להיות תחרותי. אז לא, לא הייתי משחק בגמר ליגת האלופות, זו המציאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי