דיווח: ניימאר פנה לנשיא פריז סן ז'רמן וביקש לעזוב

ניימאר
ניימאר | AFP

לפי ה"מונדו דפורטיבו" הברזילאי אמר: "לא רוצה לשחק כאן יותר, רוצה לחזור לבית שלי". ספרד בטירוף לקראת הקאמבק האפשרי לברצלונה, וב"ספורט" פורסם שמסי התערב ופנה לברותמיאו במטרה להאיץ את חזרתו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
בספרד ממשיכים להתרגש משובו האפשרי של ניימאר לברצלונה. את שער ה"מונדו דפורטיבו" מעטר ציטוט בו ניימאר פנה לנשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי: "לא רוצה לשחק כאן יותר, אני רוצה לחזור הביתה, המקום שלא הייתי צריך לעזוב". בידיעה נכתב שגם מאמן הקבוצה, טומאס תוכל, מאס בניימאר ומנסה לקדם את עזיבתו, אבל העניין העיקרי הוא פנייתי של ליאו מסי לנשיא הקבוצה במטרה לעשות הכל כדי לאפשר את הקאמבק של הברזילאי. בצרפת דווח כבר ביום שני כי ניימאר נמצא ברשימת ההעברות.


בשער "ספורט" נכתב: "חדר ההלבשה נתן את ה-או.קיי שלו עבור ניימאר". מעבר לכך, צוין שמספר שחקני ברצלונה שלחו הודעות תמיכה לניימאר. "הם יקבלו אותו בזרועות פתוחות. הוא השאיר זכרונות טובים, ברמה הספורטיבית וברמה האישית", נכתב. עוד צוין כי הברזילאי שהיה מאוד אהוב בחדר ההלבשה, שמר על קשר עם שחקנים נוספים, ולא רק עם ליאו מסי ולואיס סוארס, כשלשלושה יש קבוצת וואטספ משותפת. שחקנים בקבוצה חושבים שניימאר יהיה מוכן לא רק להתפשר במידה מסוימת בשכרו – דבר מוערך לכשעצמו – אלא גם להתנצל על עזיבתו.


לפי ערוץ הטלויזיה GOL, השחקן מחפש כבר בית בברצלונה, ויצר קשר עם בעלי הדירה הקודמת שלו בספרד. לא ברור אם מדובר במגורים קבועים או לא, אך אין ספק שבכלי התקשורת הסתערו על שביב המידע.




גם בצרפת לא נשארו אדישים. "גירושים בהסכמה הדדית", נכתב ב"לה פריזיאן". "אחרי שנתיים צולעות ביחד, בהן כל צד האשים את הצד השני בכישלון – פריז וניימאר לא מעמידים פנים. הם רוצים להיפרד, ולא כל כך יודעים איך. מה שהחל בקול תרועה רמה הסתיים במיאוס מצד המאמן וחבריו לחדר ההלבשה". מקורב לשחקן אמר שניימאר לא נהנה בצרפת מעולם אבל עד השבוע האחרון לא ביקש לעזוב. בכתבה צוין כי עדיין לא התקבלה שום הצעה מברצלונה.


אחד המועמדים לעשות את הדרך ההפוכה הוא הצרפתי עוסמאן דמבלה. בספרד נטען כי היום ייערך 'מפגש פסגה', יום גורלי בנוגע לעתידו של השחקן, כאשר סוכנו הצרפתי מוסא סיסוקו יפגש עם המנהל המקצועי אריק אבידאל והנשיא ג'וזף ברתומיאו. נראה שהאינטרס לפרידה הוא משותף. השחקן התלהב מהאפשרות לחזור לשחק תחת טומאס טוכל. מעבר לכך, ברצלונה רוצה למזער נזקים בנוגע לההעברה השנייה הכי גבוה בתולדותיה. דמבלה נרכש כזכור בתמורה ל-105 מיליון יורו + 40 מיליון נוספים במשתנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי