"מבצע ניימאר מתחיל". בספרד בטוחים: הקאמבק קרוב מתמיד

מסי, סוארס, ניימאר
מסי, סוארס, ניימאר | Denis Doyle/Getty Images

הכוכב הברזילאי פנה לפיני זהבי במטרה שיעזור לו לחזור לברצלונה. "עסקה מפותלת אך אפשרית", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". השחקן יצטרך להפחית בשכרו ולהסיר את התביעה נגד המועדון. פ.ס.ז' רוצה שדמבלה יכלל בעסקה

(גודל טקסט)
עולם הכדורגל בטירוף מהאפשרות שניימאר יחזור לברצלונה. התסריט שהיה נראה כדמיוני – יכול להפוך למציאות. כזכור, ביום ראשון דווח כי פריז סן ז'רמן מעמידה את הכוכב הצרפתי למכירה, ואתמול פורסם כי החלוץ רוצה לחזור לקבוצה בה שיחק בין 2013 עד 2017 והחל לפעול בנושא, כשייתכן שברצלונה תשלם עבורו מאה מיליון יורו+שלושה שחקנים. כצפוי, התקשורת המקומית לא עוזבת את הנושא. גם שחקנים בברצלונה קוראים לניימאר לחזור כשהאחרון שהתראיין היה לואיס סוארס שאמר:"זו הייתה פריבילגיה לשחק איתו, יחד חווינו את השנה הטובה ביותר".


הברזילאי הסתכסך כזכור עם חלק מחבריו לחדר ההלבשה, בין היתר החלוץ אדינסון קבאני איתו התווכח על ביצוע הפנדלים, ג'וליאן דרקסלר, אך שקל להאריך את חוזהו ואפילו החל בשיחות עם המועדון לגבי זה, אלא שההצהרות של הנשיא נאסר אל חלאיפי, אותן הוא רואה כביקורת ישירה – שינוי את פני הדברים. לא רק כשאמר: "אף אחד לא כפה על ניימאר לחתום בפ.ס.ז'", אלא גם הביקורת שמתח הנשיא על הכוכבים בקבוצה. כמובן שגם כל השערוריות האחרונות ובהן פרשת האונס, לא תרמו למצבו בבירת צרפת.


"מבצע ניימאר", נכתב בשער ה"מונדו דפורטיבו", שם כתבו על התנאים בהם עסקת הענק תתאפשר, דברים התלויים בשחקן עצמו. ראשית, ניימאר יצטרך להתגמש בשכרו. ברצלונה לא תוכל לשלם לו 30 מיליון יורו כפי שהרוויח בשורות האלופה הצרפתית. מעבר לכך, במועדון דורשים ממנו לבטל את התביעה שהגיש על תשלום המענק בגובה 26 מיליון יורו, אותו שילמה ברצלונה לשלם לו לפני שעזב. 'עסקה מפותלת אך לא בלתי אפשרית', נכתב בעיתון.




לפי "ספורט", מקורבים לשחקן ידעו כבר זמן רב שזה הכיוון והברזילאי רוצה לחזור לקאמפ נואו. השחקן ממשיך לבקר ולבלות בברצלונה לעת לעת, ונמצא בקשר מצוין עם ליאו מסי ולואיס סוארס, ולשלושה קבוצת וואטספ משותפת עד היום. גם יתר השחקנים מאוד מתלהבים מהמלך ונראה שאנטואן גריזמן מתקרר. "חם, חם!", נכתב על ניימאר בשער העיתון. כמוכן דווח הברזילאי יצר קשר עם פיני זהבי שהיה זה שסייע להעברת הענק להתבצע ב-2017. 


באנגליה פורסם שפ.ס.ז' מעוניינת דווקא בעוסמאן דמבלה לחיזוק ההתקפה ותהיה מוכנה להעביר את ניימאר אם תזכה בשחקן הצרפתי בנוסף לעוד שני שחקנים וגם 90 מיליון יורו. כמובן שברצלונה לא תוכל לבצע את העסקה אם לא תכלול שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה. דמבלה שיחק תחת תומאס טוכל בבורוסיה דורטמונד ורשם את עונת הפריצה שלו אחריה עבר לברצלונה. מאמן נבחרת ברזיל, צ'יצ'י, שלא יכול להשתמש בשירותיו כמובן בקופה אמריקה, המליץ לניימאר: "הוא חייב לשחק איפה שיהיה שמח".


בספרד נכתב שריאל מדריד גם כן צד בעניין, וב"מארקה" הציגו את הסיבות לחזרתו: הברזילאי יחזור להתעסק רק בכדורגל ולא יחפש למלוך על חשבונו של מסי. הוא יזכר עד כמה זה קל כשמסי בצד שלו. למה ריאל מדריד כן אפשרות? שם ניימאר יהיה הגלאקטיקו הבלעדי, ובעיקר נשענים בספרד על הציטוט של פלורנטינו פרס: "אם שחקן כמו מראדונה היה מגיע, היה צריך לשלם עליו כמו על מראדונה"



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי