דיווח: ריאל תציע 130 מיליון יורו, חאמס ובייל תמורת ניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

לפי 'מונדו דפורטיבו' הבלאנקוס לא מוכנים לוותר לברצלונה על הברזילאי ולפי הדיווח שני השחקנים שלא בתוכניות של זידאן עשויים לעשות את הדרך ההפוכה. אם המעבר ייצא לפועל השחקן היקר בעולם יצטרך לקצץ בשכרו

(גודל טקסט)

ניימאר חזר להיות השם החם בכדורגל האירופי בשבוע האחרון בעיקר בגלל הראיון של בעלי פריז סן ז'רמן נאסר אל חאליפי שבין היתר ביקר את הכוכב ודיווחים שהשחקן רוצה לעזוב את בירת צרפת לאחר כהונה של שנתיים. למרות שלפי הערכות אמור ניימאר לחזור לברצלונה, ריאל מדריד חזרה למירוץ אחרי הפנומן בן ה-27, כך דווח ב'מונדו דפורטיבו'.

פלורנטינו פרס שניסה להחתים את ניימאר כבר בשנת 2013, יהיה מוכן להשקיע עבור ניימאר כ-130 מיליון יורו, קצת יותר ממחצית מהסכום שרכשה אותו פריז בשנת 2017 אבל היא תהיה מוכנה להוסיף את גארת' בייל וחאמס רודריגס, שלא בתוכניות של זינדין זידאן, כדי להשלים את העסקה. זידאן אמנם מעדיף כעת להחתים את פול פוגבה מאשר את ניימאר, אבל ההחתמה של הברזילאית היא לא רק מקצועית ונחשבת כאסטרטגית למועדון מבחינה שיווקית.

לפי הדיווחים גם משכרותו של ניימאר עשויה להיות צנועה יותר, אם ילבש את המדים של ריאל מדריד. הברזילאי שמרוויח 36 מיליון דולר נטו בעונה יאלץ לקצץ בשישה מיליון יורו. אך נראה שהשכר הוא לא השיקול העיקרי של השחקן.


יעבור לפריז סן ז'רמן? גארת' בייל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי