בריאל מבינים: "מבצע היציאה" מסתבך. אחיו של זידאן נפטר

חאמס רודריגס, גארת' בייל
חאמס רודריגס, גארת' בייל | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

הבלאנקוס רוצים למכור עוד שישה שחקנים אך מבינים שכעת המצב מורכב יותר: בייל, מריאנו ואחרים לא רוצים לעזוב, וחוששים מסגירת חלון ההעברות באנגליה בעוד פחות מחודש. המאמן יחזור למחנה האימונים לאחר ההלוויה

(גודל טקסט)
ריאל מדריד מתכוננת לשלב השני והקשה של "מבצע היציאה", כך תואר המצב בתקשורת בספרד. לאחר שמכרה שישה שחקנים בלמעלה ממאה מיליון יורו, במועדון לא רוצים לעזוב, אך כעת המצב שונה. השחקנים שעזבו, כמו מאתיה קובאצ'יץ' שנמכר סופית לצ'לסי, או מרקוס יורנטה שעבר לאתלטיקו מדריד – הבינו את המצב ורצו לעזוב, בניגוד לאחרים שמתעקשים להישאר. כמובן שכל עסקה תקועה מקטינה את הסיכויים לצרף את פול פוגבה.


עזיבתם של גארת' בייל, חאמס רודריגס, דני סבאיוס, מריאנו דיאס ובורחה מאיורל היא צעד מתבקש מבחינת המועדון, אך בינתיים הם עושים לקבוצה כאבי ראש. כרגע סגל השחקנים של המאמן זינדין זידאן מונה 30 שחקנים. הנשיא פלורנטינו פרס המריא לקנדה כדי להאיץ את תהליך היציאה של השחקנים, כך דווח ב-"אס".


הקבוצה מבירת ספרד נמצאת במשא ומתן מתקדם עם נאפולי לגבי העברתו של חאמס רודריגס שרוצה לחבור שוב לקרלו אנצ'לוטי, אלא שנשיא המועדון, אורליו דה לורנטיס, טען שהוא לא מוכן להיענות לדרישות "הלא הגיוניות" של ריאל מדריד, שמוכנה למכור אותו ב-42 מיליון יורו בלבד, כבר עכשיו, ולא לאחר עונת השאלה. גם דני סבאיוס הבין שמוטב לו לצבור דקות משחק בקבוצה אחרת, וטורניר יורו הצעירות רק עשה לו טוב. הוא מבוקש במילאן וטוטנהאם.




גארת' בייל שמסרב לעזוב, מכביד על המועדון עם שכר עצום בגובה 17 מיליון יורו לעונה, ומריאינו דיאס רוצה להישאר גם הוא, כשברור שאדן הזאר חומד את החולצה מס' 7 שכרגע שייכת לו. איסקו, מרקו אסנסיו, חסוס ואייחו ולוקאס ואסקס מוגדרים כאלה שהמועדון מוכן לתת להם ללכת אם תהיה הצעה ראויה, כלומר לא בכל מחיר.


במועדון סימנו תאריך אחד באדום: יום חמישי, 8 באוגוסט, 18:00 בערב שעון ספרד – חלון ההעברות באנגליה יינעל. הליגה האנגלית היא יעד אטרקטיבי מאוד מבחינת המועדון, כשריאל כבר קיבלה סכומים נאים מאוד מהממלכה, ומעבר לכך הקבוצות בפרמיירליג לחוצות יותר לסגור את הסגל בהקדם האפשרי. עד עתה הכניסה ריאל מדריד 115 מיליון יורו לעומת 298 מיליון יורו שהושקעו ברכש.


בינתיים, לאחר יומיים עם סימני שאלה, התפזר הערפל סביב המאמן זינדין זידאן, שעזב את מחנה האימונים של הקבוצה בקנדה בשל סיבות אישיות. אחד מאחיו של הצרפתי, פאריד, נפטר היום לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. המועדון הוציא הודעה רשמית והביע צער על העניין, וההערכות הן שהמאמן יחזור למחנה האימונים לאחר ההלוויה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי