"חייבים את פוגבה": ריאל מעבירה הילוך, יונייטד מכינה חלופות

פול פוגבה
פול פוגבה | Thananuwat Srirasant / Stringer

היכולת הרעה וההשפלות שספגו הבלאנקוס במשחקי ההכנה הובילו לקבלת ההחלטה שעליהם לעשות ככל שביכולתם כדי לצרף את קשר השדים האדומים, במנצ'סטר נערכים למכירתו והאיצו את המגעים עם פרננדס ומילינקוביץ' סאביץ'

(גודל טקסט)

נכון שמדובר בסך הכל במשחקי הכנה לקראת העונה שתצא לדרך רשמית בחודש הבא, אבל ריאל מדריד ללא ניצחון בשלושה מפגשים שערכה. היא נכנעה 3:1 לבאיירן מינכן, סיימה ב-2:2 נגד ארסנל (ניצחה בדו קרב פנדלים יש לציין) ובמשחק האחרון הגיעה השפלה אמיתית בדמות 7:3 נגד היריבה העירונית אתלטיקו מדריד, במשחק בו כבר פיגרה 6:0 מהדהד אחרי 51 דקות בלבד.

התוצאות המשפילות, בעיקר השביעייה שספגו הבלאנקוס מהקולצ'ונרוס, הובילה לחרדה בקרב המועדון, בעיקר אצל האוהדים שחוששים מעונת כישלון נוספת והחלו למחות על כך שזינדין זידאן אמנם קיבל שחקני רכש יקרים, אבל לא את מי שלא אחת נטען כי הוא המועמד המוביל שלו: קשר מנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת, פול פוגבה.

פוגבה, כזכור, הודה במהלך הקיץ שהוא פועל כדי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, אבל דרישת הקבוצה לקבל עבורו כ-150 מיליון יורו טרפדה כל אפשרות להעברתו למדריד. כעת, כך לפי "אס", בבירת ספרד הבינו שפשוט אין להם ברירה אלא לעשות הכל כדי לצרף את הקשר לסגל של זידאן, שטען כי לשלישייה קאסמירו-לוקה מודריץ'-טוני קרוס יש לצרף קשר נוסף שירענן את השורות ויוסיף גיוון ותחרות.


פוגבה. בריאל הבינו שאין מנוס מלעשות הכל כדי לצרפו (Gettyimages)

לפי "קוריירה דלו ספורט", מנצ'סטר יונייטד תצרף באופן כמעט ודאי את ברונו פרננדס מספורטינג ליסבון, לאחר שהוגשה הצעה שמתקרבת ל-70 מיליון יורו והשיחות בין הצדדים מתקדמות מאוד. הקשר כבר סיכם את תנאיו עד 2024, צפוי להשתכר כ-5.5 מיליון יורו לעונה, ועל פי הערכות יעבור בדיקות רפואיות ויחתום בהקדם, אך מסתבר שהוא לא יהיה היחיד שעשוי להגיע למרכז השדה בתיאטרון החלומות כדי לכסות את הבור שישאיר פוגבה אם יעזוב.

מסתבר כי מנצ'סטר יונייטד מנהלת מו"מ גם עם לאציו בתקווה לרכוש את קשר נבחרת סרביה סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', שעשוי לעבור תמורת 75 מיליון יורו. יונייטד מבינה שאם תצליח להנחית את שני הקשרים, היא תוכל לשחרר את פוגבה מבלי להרגיש שנחלשה משמעותית במרכז השדה, אולם תג המחיר שלו עדיין גבוה עבור הבלאנקוס ובשלב זה הפערים בין יונייטד לריאל גדולים מדי.


בקרוב במרכז הקישור של סולשיאר במקום פוגבה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי