ג'וזף ברתומיאו: "אנחנו חושבים על היום שאחרי מסי"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

נשיא ברצלונה דיבר על הקפטן שצפוי לקבל הצעה של "חוזה לכל החיים". הארגנטינאי, כמו שאר השחקנים מהקופה אמריקה, יצטרף לאימונים השבוע. בספרד החמיאו לקרלס פרס: "הוא שחקן חיוני", יהיה חלק מהקבוצה הראשונה?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה סיימה את המסע הקצר ביפן עם ניצחון 0:2 על ויסלה קובה, קבוצתו של אינייסטה, וכבר נחתה בחזרה בספרד לקראת שבוע אימונים, בו תוכל להתאמן עם הסגל המלא. לואיס סוארס שהגיע עם נבחרתו עד לרבע גמר הקופה אמריקה, יושב לאימונים ביום שלישי, בעוד ליאו מסי, ארתורו וידאל, פיליפה קוטיניו וארתור יצטרפו גם הם בהמשך. ביום ראשון תשחק הקבוצה בגביע גאמפר נגד ארסנל, ואחריו תמריא למיאמי בסגל מלא כדי למפגש נגד נאפולי.


בינתיים, נשיא הקבוצה ג'וזף ברתומיאו, התראיין ודיבר שוב על על ליאו מסי: "אני חושב שאנחנו חייבים לחשוב על היום שאחרי ולעבוד לקראתו, וזה מה שאנחנו עושים כי אנחנו מצרפים חדשים. כנשיא, ברור שאני מקווה שמסי יהיה איתנו עוד שנים רבות, אבל אנחנו צריכים לחשוב על השינוי הזה, כי יום יבוא והוא יפסיק לשחק".


מסי מסיים את חוזהו ב-2021 אם כי בברצלונה כבר הבהירו שזה לא יהיה החוזה האחרון שלו כמובן. הארגנטינאי צפוי לחתום על "חוזה לכל החיים" בדומה למה שהיה עם אנדרס אינייסטה, כשיישאר ככל העולה על רוחו עד שיחליט לפרוש או לנסות חוויה ייחודית למדינה אחרת, ובהמשך יחזור למועדון כשגריר או בתפקיד אחר.





לאחר סיום המחנה, בספרד החמיאו לשחקן הצעיר קרלס פרס שכבש אתמול צמד נגד קובה. ב"ספורט" נכתב: "הנער כבש פעמיים וסיכן את השער לא פעם נגד צ'לסי. הוא מאוד ישיר, עם שליטה טובה בכדור וזה הופך אותו להיות חיוני עבור ארנסטו ואלוורדה. ברצלונה לרוב עושה שימוש רע בשחקנים הצעירים שלה, אבל הוא שחקן שמשנה את הקצב בדיוק כשצריך וכדאי לקחת אותו בחשבון".


פרס עצמו אמר: "כרגע אני שחקן של ברצלונה ב', אני כאן כדי לנצל את ההזדמנות ולא יודע מה יהיה. ברור לי שאני רוצה להישאר כאן, הכל תלוי בעבודה קשה ובסבלנות". גם ב"מארקה" משוכנעים: הספרדי פתח את הדלת לעבר הקבוצה הראשונה. גם אנטואן גריזמן ופרנקי דה יונג זכו למחמאות, על השתלבותם המהירה, עליהם נכתב: "הציגו רעיונות חדשים והוכיחו הרבה רעב להצליח". החלוץ עצמו, אגב, סיפר שלפני הרצון לזכות בליגת האלופות – הוא משחק בספרד מאז 2010 וטרם זכה באליפות.
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי