אינייסטה: "היה מוזר לפגוש את ברצלונה, אבל אני מרוצה ממקומי"

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Buddhika Weerasinghe/Getty Images

לאחר שפגש לראשונה את קבוצת נעוריו, קשרה של ויסל קובה התראיין לתקשורת הספרדית: "אם היה לי את הרצון או את הכוח הייתי ממשיך. אשמח לפגוש אותם בכל שנה, זה היה יום מיוחד"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אנדרס אינייסטה שיחק אתמול (שבת), לראשונה בקריירה נגד קבוצת נעוריו ברצלונה לאחר 16 שנים במועדון, ב-0:2 של הקטאלונים נגד ויסל קובה היפנית. בראיון ב"אס" אמר שאינו מתחרט על המעבר למועדון האסייתי: "תמיד אמרתי שאם היה לי את הרצון או הכוח הייתי ממשיך בברצלונה, אבל כעת אני מרוצה ממקומי ואשמח לפגוש אותם בכל שנה".

הקשר הוסיף: "עכשיו אני נמצא במקום אחר, נהניתי מהמשחק נגדם ולראות את חברי הקודמים לקבוצה, זה משמח אותי מאוד ויש לי זיכרון טוב מאוד מההתמודדות".

לסיום נשאל אינייסטה מה היו התחושות כאשר פגש את ברצלונה לאחר תקופה ארוכה בקבוצה: "זה היה מעט מוזר, במקום שנשחק יחדיו, הייתי צריך להתמודד איתם, זה היה לא שגרתי. אבל האמת שנהניתי מאוד ושיחקנו לא רע בכלל. אני מאוד שמח, זה היה יום מיוחד".


"היה לי מוזר לשחק נגד ברצלונה". אנדרס אינייסטה עם סרחיו בוסקטס (KAZUHIRO NOGI/AFP/Getty Images)

אנדרס אינייסטה ששיחק בין השנים 2002-2018 נחשב לאחד הכדורגלנים הגדולים בתולדות המועדון. הקשר זכה בתשע אליפויות ספרד, שישה גביעים וארבע זכיות בליגת האלופות. בנוסף לכך אינייסטה ניצב במקום השלישי בטבלת ההופעות של ברצלונה בכל הזמנים עם 674 משחקים, כאשר רק צ'אבי וליאו מסי מקדימים אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי