ברתומיאו יחליט לגבי ניימאר. ואלוורדה דורש שני שחקני רכש

ניימאר
ניימאר | AFP

בספרד בטוחים: נשיא ברצלונה יכריע האם לקדם את העסקה המסובכת או לסגת. המאמן לוחץ להשלמת הסגל תוך שבוע ורוצה מגן שמאלי מחליף, ארבעה שחקנים יעזבו. וראטי: "כששחקן רוצה לעזוב - צריך לתת לו ללכת"

(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן וברצלונה ממשיכות להתכונן, בזמן שניימאר לא צפוי לשחק גם נגד סידני. אף אחד לא יודע כיצד תסתיים הסאגה כשנותר עוד חודש לחלון ההעברות. בינתיים בספרד נכתב כי ג'וזף ברתומיאו, נשיא ברצלונה, יצטרך לקבל החלטה גורלית בקרוב: האם הוא מוותר על צירופו של ניימאר או שהקבוצה תעביר הילוך, כשהקבוצה הצרפתית מוכנה לקבל עבורו כסף בלבד. הדד ליין עשוי להיות עד ה-11 באוגוסט, היום בו תיפתח הליגה הצרפתית. בצרפת פורסם בינתיים ("לאקיפ") כי ניימאר לא צפוי לשחק גם בסופר קאפ הצרפתי.


לפי "אס" הקבוצה בצומת דרכים כשהנשיא חושב את היתרונות והחסרונות בעסקה, אך רצונו של הקפטן ליאו מסי שביקש אישית לעשות הכל כדי להחזירו לקבוצה – משחקת לטובתו של הברזילאי למרות המבצע המורכב. הוא גם יכול להיות חלק מהפיתרו ליום שאחרי מסי. בברצלונה זוכים היטב את שיתוף הפעולה המצוין בין שלושת שחקני ההתקפה, והחזון הכללי של המועדון הוא שמדובר בקבוצה שלא עוזבים, ומי שכן – צריך לחזור. המספרים שלו בשנתיים האחרונות טובים מאלה של פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה יחד.


מצד שני, חזרתו יכולה להזיק – במקרה כזה תיפתח הדלת לשחק שהכניס את המועדון לבלגן משפטי וכמובן שיש את העניין הכלכלי והמענק שדרש לקבל לפני שעזב.  באלופת ספרד מהרהרים שכן יש קולות בהנהלה המאמינים שעוסמאן דמבלה יכול 'להתפוצץ' בעונה השלישית.  רק נזכיר כי נשיא המועדון אמר על בזמנו על הצרפתי: "הוא שחקן טוב יותר מניימאר".



ברתומיאו. יצטרך להחליט (Gettyimages)


מי שבינתיים התייחס לנושא הוא הקשר האיטלקי, מרקו וראטי, שגם קושר בזמנו לברצלונה והיה קרוב לעזיבה. בראיון ל"RMC Sport", וראטי אמנם הקפיד שלא לאשר את הפרסומים ("מה שקורה זה בינו לבין המועדון") אך היה ברור מאוד: "כששחקן באמת רוצה לעזוב – צריך לתת לו ללכת", והוסיף: "כמובן, בתנאים הכספיים שקובע המועדון, אבל אסור להחזיק שחקנים בכוח".


וראטי המשיך לגבי ניימאר: "כמובן שאהיה מאוכזב אם הוא יעזוב. מעולם לא שמעתי אותו אומר שהוא רוצה לעזוב, אין לי מושג מה הוא אמר למועדון. באופן אישי, הייתי רוצה שיישאר". על מה שקרה לפני שנתיים, אמר: " באותה תקופה דרשתי הסברים מהקבוצה, זה לא היה אותו הדבר. לא הסכמתי עם כמה דברים – תהיתי לגבי השאפתנות של המועדון הזה, אבל שוחחתי עם ההנהלה ואחרי שתיים-שלוש פגישות – נשארתי".


בנושא אחר, ב"ספורט" נכתב שברצלונה מתחילה שבוע מכריע לגבי הרכש. המאמן ארנסטו ואלוורדה לוחץ להשלים את הסגל במהירות ודורש שני שחקני חיזוק נוספים – שחקן התקפה ומגן שמאלי, מחליף לג'ורדי אלבה, כשארבעה שחקנים יעזבו, ביניהם מלקום הברזילאי. המטרה היא למכור את גם קוטיניו. עוד שחקנים שבדרך החוצה הם ראפינייה ואיבן ראקיטיץ'. בקבוצה רוצים השנה לתת מקום נכבד יותר לשחקנים הצעירים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי