ניימאר מתקרב? תג המחיר החדש: 180 מיליון יורו

ניימאר
ניימאר | AFP

"ספורט": פ.ס.ז' הפחיתה את דרישותיה במידה ניכרת, אך עדיין לא מוכנה לכלול שחקנים בעסקה. הברזילאי לא ישחק עד פתיחת הליגה. בינתיים, לא התקבלה אף הצעה על קוטיניו. וגם: מה חושב סרג'י רוברטו על ליגת האלופות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
כפי שזה נראה כרגע, ברצלונה תמשיך בניסיונותיה לרכוש את ניימאר עד לסגירת חלון ההעברות. הבוקר (שלישי) חלה התקדמות קלה, כך לפחות לפי "ספורט". בשער העיתון המזוהה עם ברצלונה נכתב כי פריז סן ז'רמן הפחיתה את דרישותיה בצורה ניכרת: תג המחיר החדש הוא 180 מיליון יורו, בניגוד לסכום ההתחלתי שעמד על 300 מיליון יורו (כזכור, הברזילאי נרכש בקיץ 2017 בתמורה ל-222 מיליון יורו, שיא שטרם נשבר). הצרפתים מבינים כי אין טעם להחזיק את השחקן בכוח (בדומה למה שאמר אתמול מרקו וראטי).


הבעיה מבחינת אלופת ספרד היא שפ.ס.ז' מסרבת לכלול שחקנים בעסקה, היא רוצה את כל הכסף במזומן, ולא חשוב איזה שחקנים הוצעו לה – בין אם מדובר באיבן ראקיטיץ', פיליפה קוטיניו או סמואל אומטיטי, ונכון לעכשיו בברצלונה לא יכולים לעמוד בעלויות העסקה. בסביבתו של ניימאר זועמים מהסחבת בנושא. הברזילאי, כזכור, טרם שיחק ולו דקה אחת עם קבוצתו במשחקי קדם העונה ולפי הדיווחים שהיו אתמול (שלישי) בספרד ובצרפת במקביל, הוא ייעדר גם ממשחק הסופר קאפ הצרפתי נגד ראן. ב-11 באוגוסט הליגה הצרפתית תצא לדרך.


האידיאל מבחינת ברצלונה היה לכלול בעסקה את פיליפה קוטיניו, הברזילאי שחוזר לאימונים לאחר שזכה עם הנבחרת בקופה אמריקה. בשער "אל מונדו דפורטיבו" נכתב על הסיטואציה הבעייתית לא פחות בה ניצב הקשר. "פקק תנועה", על הקשר, ולפי הדיווחים לא המועדון ולא סוכנו קיבלו אף הצעה אמיתית. בברצלונה לחוצים מאוד שכן חלון ההעברות באנגליה נסגר בתאריך ה-8 באוגוסט. ליברפול, כזכור, כבר הסירה את מועמדותה בעניין לאחר דבריו של יורגן קלופ, והאופצייה היחידה האפשרית היא מעבר לאלופת צרפת.




עוד שחקן ממנו רוצים להיפטר במועדון הוא מלקום, הקשר הברזילאי שנרכש בקיץ האחרון ומיעט לשחק. ב"ספורט" נכתב כי זניט סנט פטרסבורג הרוסית הגישה הצעה מפתה בגובה 35 מיליון יורו+5 מיליון יורו במשתנים, כשגם הוא הביע נכונות לעבור בשל השכר הגבוה שמחכה לו ברוסיה. אלא שבמועדון לא מרוצים מהסכום ודורשים 40 מיליון יורו בתוספת משתנים, כשמהצד הרוסי הגיבו: "דרישה לא הגיונית".


עוד בברצלונה, סרג'י רוברטו התראיין ודיבר על האפשרות שישחק במרכז השדה: "זה אתגר קשה מאוד בגלל האיכות שיש לנו. הדבר שאני הכי רוצה זה לשחק ולעזור לקבוצה.. העונה ארוכה. על פרנקי דה יונג: "זו החתמה מושלמת עבורנו. הוא הראה את היכולת שלו כבר באייאקס והסגנון כמעט זהה. הוא היה טוב מאוד במשחקים הגדולים בליגת האלופות. הוא אמנם צעיר מאוד אך גם מוכן מאוד". על סגנון המשחק אמר: "אנחנו צריכים להיות נאמנים להחזקת הכדור, אין דרך טובה יותר לניצחון".


לסיום התייחס לליגת האלופות: " אנחנו מאוד רוצים לזכות, לא זכינו הרבה זמן ויש לחץ נוסף בגלל מה שקרה בשנה שעברה. אולי זה גם עניין מנטאלי, זה מהכל מהכל, כדורגל ופסיכולוגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי