דיווח: ברצלונה תגיש בימים הקרובים הצעה רשמית על ניימאר

ניימאר
ניימאר | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/Gettyimages

רגע האמת הגיע: למרות עקשנות מצד פריז סן ז'רמן, במועדון הספרדי מאמינים שלא תהיה ברירה לקבוצה הצרפתית לפתוח במו"מ, אם השחקן היקר בעולם ידבר באופן פומבי על רצונו לעזוב

(גודל טקסט)

סאגת ניימאר לברצלונה עולה שלב: ב'ספורט' דיווחו היום (רביעי) כי אלופת ספרד מוכנה להגיש הצעה רשמית לפ.ס.ז' במטרה להשיב את השחקן היקר בעולם לקאמפ נואו.

אך למרות זאת העסקה נחשבת למסובכת מאוד, בברצלונה לא רוצים להעמיק את יותר את היחסים בין המועדונים. ברצלונה שסיכמה עם השחקן בקיץ, חיכתה לתגובתו של ניימאר בפריז סן ז'רמן כדי שהמחיר יירד. משם הגיע הסוכן הישראלי פיני זהבי שניסה לגשר בין הצדיים, אך המבצע לא נשא פרי מצד פריז סן ז'רמן וברצלונה החליטה להגיש בימים הקרובים הצעה רשמית.

לפי הפרסומים בימים האחרונים, פריז סן ז'רמן מוכנה למכור את הברזילאי בתמורה ל-180 מיליון יורו, סכום שברצלונה לא יכולה לשלם בשל רכישתו של גריזמן והם מתכוונים להציע שחקנים עבורו. בברצלונה מאמינים שפריז לא תפסול את ההצעה על הסף מכיוון שזה יעורר אנטגוניזם מוחלט מצידו של ניימאר שמעוניין לעזוב את הקבוצה.


ברצלונה עדיין לא מוותרת על ניימאר (MIGUEL SCHINCARIOL/AFP/Getty Images)

דבר נוסף שעשוי להאיץ את המשא ומתן הוא תגובתו של ניימאר להצעה ההולכת הקרבה של ברצלונה, אם השחקן יאשר באופן פומבי את רצונו לעזוב את ברצלונה, ייתכן שקבוצתו תסכים למכור את הברזילאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי