אימייל סודי בפרשת גריזמן הגיע לידיה של אתלטיקו מדריד

ג'וזף מריה ברתומאו, אריק אבידל, אנטואן גריזמן
ג'וזף מריה ברתומאו, אריק אבידל, אנטואן גריזמן | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

התקשורת הספרדית חשפה כי הקולצ'נרוס השיגו תכתובות אלקטרוניות שהועברו בין עו"ד של החלוץ למשפחתו בחודש מרץ, בהן מוכח ללא ספק מו"מ בינו לבין ברצלונה, החשופה לתביעה של 80 מיליון יורו ועונש כבד מפיפ"א

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד השיגה אימייל המאשר משא ומתן בין אנטואן גריזמן לברצלונה. הרוחות בין שני המועדונים הגדולים אינן שקטות מאז מעברו של החלוץ הצרפתי לקטלוניה, והיום (שני) העיתון "אל מונדו" הספרדי חשף כי הקולצ'נרוס מחזיקים בקלף משמעותי בעימות. עורך דינו של גריזמן, סבן קיירן שלח בחודש מרץ האחרון מכתב אלקטרוני לאביו ואחותו של החלוץ, ובו נכתבו תנאיו של השחקן במועדונו החדש.

לפי הפרסום, הטקסט במייל מנוסח בצורה מאוד ברורה והוא אינו מותיר מקום לשאלות לגבי האם בארסה ניהלה שיחות עם השחקן או לא. הראייה החדשה נמצאת כיום בידיו של מיגל אנחל חיל, מנכ"ל אתלטיקו ומדריד והיא עשויה ליצור תפנית משמעותית בפרשה המסעירה. מנגד, קבוצתו החדשה של חלוץ נבחרת צרפת, בראשותם של ג'וזף מריה ברתומאו ואריק אבידל, נשארת בעמדתה ומכחישה כל מו"מ שנוהל בין הצדדים לפני ה-1 ביולי, היום בו סעיף שחרורו של השחקן ירד ל-120 מיליון יורו.

ברצלונה כעת ניצבת במצב בעייתי, משום שהיא עלולה להיענש על ניהול מו"מ עם שחקן תחת חוזה, דבר שעלול לעלות לה 80 מיליון יורו נוספים שיועברו לקופה של אתלטיקו מדריד, שדורשת לקבל עבור החלוץ את הסעיף שסוכם לפני חודש יולי, 200 מיליון יורו. בנוסף לתביעה, כאמור פיפ"א אוסרת על מועדונים לנהל שיחות עם שחקנים תחת חוזה, ולכן נראה שברצלונה עשויה לספוג עונש חמור מהאיגוד המנהל את הענף.

אנטואן גריזמן בברצלונה. קבוצתו החדשה עשויה לשלם 80 מיליון יורו נוספים (David Ramos/GettyImages)
גריזמן בברצלונה. קבוצתו החדשה עשויה לשלם 80 מיליון יורו נוספים (David Ramos/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי