יתחיל עונה ללא הכנה מסודרת: ההשלכות של פציעת ליאו מסי

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

"הפרעוש" נפגע כבר באימונו הראשון ובין אם יהיה כשיר לפתיחת הליגה או לא, הוא למעשה יפתח את 2019/20 ללא דקה אחת של אימונים או משחקי הכנה. וגם: הקנס שייאלץ לשאת המועדון על אי הופעתו בארה"ב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה כבר נחתה הבוקר (שלישי) בארצות הברית לקראת צמד משחקי ההכנה האחרונים שלה לעונת 2019/20 מול נאפולי, אבל למסע, כידוע, לא הצטרף ליאו מסי. הכוכב הגדול עלה אתמול בבוקר לראשונה על כר הדשא וערך אימון בכורה לעונה, אולם במהלכו נפצע ברגלו ובשל כך נשאר בספרד לצורך בדיקות נוספות והתאוששות.


עוד לפני שבקטלוניה יודעים לומר עד כמה חמורה הפגיעה של "הפרעוש", אם בכלל, כבר עתה ברור לאנשי ברצלונה שהכוכב הגדול בספק למשחק הליגה בשבת הבאה נגד אתלטיק בילבאו, כמובן במסגרת המחזור הראשון של ה"לה ליגה". מסי חזר רק אתמול לאימונים לאחר שזכה לחופשה ארוכה בשל השתתפותו עם ארגנטינה בקופה אמריקה, כך שהפציעה מגיעה עבור כל הצדדים בתזמון רע: הוא גם לא התאמן כל הקיץ וגם במקום לעבור הכנה מסודרת לעונה ייאלץ לפחות בימים הקרובים לשבות מכל פעילות.


בספרד כמובן עסקו הבוקר באופן נרחב בפציעה של מסי והביאו את דאגתם מכך שמסי לא יוכל ליטול חלק במשחקים הקרובים מול נאפולי. "זו הייתה הזדמנות עבורו להיכנס לכושר ולהתחבר לשחקני הרכש וביניהם אנטואן גריזמן. הוא מושבת עכשיו וברצלונה מאבדת זמן יקר", נכתב ב"ספורט". 




בהמשך ישיר לכך, היעדרות מסי ממשחקי ההכנה מול נאפולי משמעותה שכך או אחרת הוא יפתח עונה מבלי שרשם אפילו דקה אחת של משחקי הכנה. גם אם יהיה כשיר למשחק מול בילבאו בסוף השבוע הבא, הוא יעשה זאת לאחר אימונים בודדים ומבלי שזכה לדקות משחק מאז סיים עם נבחרת ארגנטינה במקום ה-3 בקופה אמריקה לפני חודש בדיוק, ומאז כאמור יצא לחופשה עם משפחתו. ברצלונה תכין תכנית אימונים מיוחדת למסי, כמובן, גם מתוך החשש שאם לא ישוב בצורה הדרגתית ומוקפדת הוא עלול לקרוס תחת העומס ולהיפצע בשנית.


אגב, העובדה שמסי לא ייטול חלק במשחקים מול נאפולי בארצות הברית משמעותה גם שברצלונה תזכה לקבל סכום נמוך משאמורה הייתה לקבל עבור הגעתה לאמריקה, מכיוון שבחוזה קיים סעיף הנוגע לליאו מסי ולפיו אם "הפרעוש" לא ישחק, ברצלונה תיאלץ להחזיר חלק מהסכום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי