מאותת לריאל מדריד? ניימאר שיתף תמונה עם זינדין זידאן

ניימאר, זינדין זידאן
ניימאר, זינדין זידאן | YASUYOSHI CHIBA/AFP/Getty Images

הסאגה מסרבת להיגמר: הכוכב הברזילאי העלה לאינסטגרם תמונה משותפת עם מאמן הבלאנקוס ורונאלדו הברזילאי ממשחק צדקה בשנת 2012. האם יעזוב לבירת ספרד? וגם: חושף מה עבר עליו לאחר התלונות על אונס

(גודל טקסט)
לאחר הפרסומים בימים האחרונים שריאל מדריד מעוניינת לצרף את ניימאר עד תום חלון העברות, השחקן היקר בעולם שנחוש לעזוב את פריז סן ז'רמן, אותת בחזרה לזינדין זידאן, אמנם לא באופן פומבי, אבל סיפק רמז דרך הרשתות החבריות.


השחקן הברזילאי שיתף באינסטגרם הלילה (בין חמישי לשישי), תמונה של בן ארצו שחקן הקטרגל האגדי ממשחק צדקה בשנת 2012, בו השתתף ניימאר לצידם של רונאלדו הברזלאי וזינדין זידאן וגרם לסערה רבה בכלי התקשורת הגדולים בספרד.


כאמור הכוכב הברזילאי הפך כעת ליעד המרכזי של ריאל מדריד, לאחר שחלון העברות בפרמיירליג נסגר ופול פוגבה נשאר במנצ'סטר יונייטד ולפי הדיווחים פריז ידרשו עבורו כ-200 מיליון יורו. לאחר הרכש המאסיבי של ריאל מדריד, נראה שתרחיש כזה יהיה אפשרי רק במקרה של מכירת שחקנים בדומתם של גארת' בייל וחאמס ורודריגס שבינתיים נשארים בקבוצה.




בנוסף לריאל מדריד, גם שמה של ברצלונה לא ירד מהכותרות. הקטאלונים עדיין חולמים להחזיר את ניימאר לקבוצה, בעיקר בשל רצונו של הקפטן ליאו מסי. לעומת ריאל מדריד, אלופת ספרד מחזיקה בשחקנים יקרים במיוחד כמו סמואל אומטיטי, עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו שעשויים להכניס כסף רב למועדון אם יעזבו, ואף הציעה טרייד עם פריז סן ז'רמן, אך הקבוצה הצרפתית סירבה להצעה ודרשה על הברזילאי לא פחות מ-300 מיליון יורו.


היום פרסם הכוכב הברזילאי פוסט ברשתות החברתיות בו דיבר על פרשת האונס בה הואשם ובסופו של דבר הראיות נגדו נמחקו: "זה פרק בחיי שלעולם לא אשכח, בעיקר בגלל הנזק שנגרם לי למשפחתי ולאנשים שמכירים אותי באמת. אני אהיה כן ואומר שאני מרגיש הקלה. המשאלה שלי עבור כל אדם שחווה האשמת שווא מהסוג הזה ועבור כל אישה שהיא באמת קורבן של מעשים מהסוג הזה, תהיו חזקים ותילחמו עבור כל מה שמגיע וראוי לכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי