דיווח: שחקני ריאל מדריד ניסו לשכנע את ניימאר להצטרף

ניימאר
ניימאר | DOMINIQUE FAGET/AFP/Getty Images

בצל הפרסומים על כך שעורכי דינו של הברזילאי נחתו בקטלוניה כדי לסגור עם ברצלונה, ב-ESPN טענו שחלק מחניכיו של זינדין זידאן יצרו קשר עם השחקן ואמרו לו שהוא יתקבל בברכה בברנבאו

(גודל טקסט)
שחקני ריאל מדריד יצרו קשר עם ניימאר על מנת לשכנע אותו להגיע לסנטיאגו ברנבאו, כך דווח היום (שני) ב-ESPN. עתידו של הברזילאי מסעיר את עולם הכדורגל, כאשר למרות ההערכות שלא ימשיך בפריז סן ז'רמן, לא ברור כל האם יחזור לברצלונה שהיחסים של המועדון הצרפתי עמה די רעועים, או שיצטרף ללבנים, אשר לפי חלק מהדיווחים בספרד נחשבים לאופציה המועדפת על אלופת צרפת.


לטענת הרשת האמריקאית, מדריד נחושה לצרף את ניימאר לפני סגירת חלון ההעברות ב-2 בספטמבר ולכן שחקנים בקבוצה של זידאן התקשרו לכוכב הברזילאי על מנת להבהיר לו כי הוא יתקבל בברכה בבירת ספרד. כבר זמן רב שמספר 10 של פ.ס.ז' נחשב למטרה עבור פלורנטינו פרס, שניסה להחתים אותו עוד לפני שהצטרף לברצלונה ב-2013.


אתמול פורסם ב"אס" שמבחינת הפריזאים נשקלת גם האפשרות להשאיל את ניימאר לריאל עם חובת רכישה בשנה הבאה. ייתכן שזו תהיה הדרך היחידה לסלול את דרכו למדים הלבנים, שכן ריאל תתקשה לשלם לפריז סכום המתקרב ל-222 מיליון היורו ששולמו על ניימאר לפני שנתיים, במיוחד אחרי שהבלאנקוס סירבו בקיץ הנוכחי לשלם 180 מיליון עבור פול פוגבה.


בינתיים, אוהדי פריז סן ז'רמן הביעו אתמול את כעסם על השחקן, כשהניפו שלטים הקוראים לו לעזוב ומכנים את אמו בשמות גנאי למיניהם.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי