מסי צפוי לחזור רק בשבוע הבא, ניימאר הסכים לקיצוץ משמעותי

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

ברצלונה תיאלץ להסתדר במחזור הפתיחה נגד בילבאו ללא "הפרעוש", אבל דה יונג וגריזמן צפויים לערוך הופעת בכורה רשמית. וגם: השיחות עם פריז סן ז'רמן יימשכו, וידאל שהוצע לאלופת צרפת נותר מחוץ לסגל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
הבוקר (שישי) פורסם ב"ספורט" הקטלוני על כך שריאל מדריד, בסיוע של סוכן השחקנים פיני זהבי, בהחלט שיפרה עמדות ועשתה צעדים משמעותיים מאוד כדי להיות זו שתצרף בסופו של דבר את ניימאר מפריז סן ז'רמן, אולם התקשורת בספרד, במקביל, גם לא שוכחת שברצלונה חזק בתמונה.


אלופת ספרד תפתח את העונה הערב (22:00) במשחק חוץ נגד אתלטיק בילבאו ובמסיבת העיתונאים טען אתמול המאמן ארנסטו ואלוורדה ש"עד ה-31.8 הכל יכול לקרות" בהתייחסותו לניימאר, ולפי הפרסום באותו "ספורט", גם המו"מ עם פ.ס.ז' נמשך. ראשי הקבוצות ייפגשו במהלך היום והקטלונים ינסו לשפר את הצעתם, אחרי שהתבשרו על ידי אנשי פ.ס.ז' שניימאר כשיר אחרי שזכה לטיפולים מהרופאים הטובים בעולם.


ב"מונדו דפורטיבו" כתבו דברים דומים וטענו שבין ההצעות עלה גם שמו של ארתורו וידאל כמי שעשוי לעבור לפ.ס.ז' כחלק מחילופי שחקנים בין השתיים וגם ב"לה פריזיאן" כתבו שווידאל הוצע בעסקה יחד עם קוטיניו ו-60 מיליון יורו, אלא שאלופת צרפת סירבה ודרשה לקבל את עוסמאן דמבלה, גם לאור סירובו של איבן רקיטיץ' לעבור לעיר האורות. בברצלונה, מנגד, טענו שדמבלה לא יעזוב. 


אגב, ב"BBC" הבריטי התראיין אתמול גיאם בלאגה, עיתונאי שידוע כמקורב מאוד לברצלונה וגם לליאו מסי, הוא למעשה כתב את ספרו של הכוכב, ועל פיו גם אם יושג סיכום בין ברצלונה לפריז סן ז'רמן, ניימאר יודע שיהיה עליו לקצץ לא פחות מ-15 מיליון יורו בשכרו – מ-38 ל-23. "הוא ישמח לעשות זאת", הוסיף בלאגה, "מסי, פיקה וסוארס רוצים אותו וגם הנשיא ג'וזפ מריה ברתומיאו שיעזוב בעוד שנתיים ורוצה להשאיר אחרת משהו שייזכר לשנים".



דמבלה וראקיטיץ'. שניהם אמורים לפתוח בבילבאו (Michael Reaves/Getty Images)


לקראת המשחק הערב ב"סן מאמס", ליאו מסי הפצוע ייעדר וגם ארתורו וידאל וארתורו לא נרשמו לסגל כך שהופעת בכורה רשמית לפרנקי דה יונג במרכז השדה ולאנטואן גריזמן כחלק משלישיית ההתקפה נראית די סגורה. בניגוד לווידאל ששמו מוזכר כמי שעשוי לעזוב והוא לא בסגל, איבן ראקיטיץ' שמסרב להיות חלק מעסקת ניימאר צפוי לפתוח ובהתקפה ליד גריזמן אמורים לפתוח דמבלה ולואיס סוארס. פיליפה קוטיניו נכלל בסגל ואף עשוי לזכות לדקות, אבל אמור להתחיל את המשחק על הספסל.


באשר למסי, במסיבת העיתונאים אמר עליו וואלורדה: "לא ניקח שום סיכון ובוודאי שלא עם ליאו". עם זאת, על פי ההערכות הוא כבר ישוב לאימונים בתחילת השבוע וצפוי לכל הפחות להיכלל בסגל במשחק הליגה הבא, בסוף השבוע הבא בקאמפ נואו נגד בטיס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי