ברצלונה הציעה לפריז סן ז'רמן 160 מיליון יורו על ניימאר

ניימאר
ניימאר | Buda Mendes/Getty Images

ניסיון אחרון של הקטלונים להשיב את הכוכב? לפי "ספורט", המטרה היא לצרף את הברזילאי בהשאלה עם חובת רכישה בקיץ 2020. ב"לאקיפ" דווח שאלופת צרפת לא שוללת עסקה שתכלול תשלום רק בשנה הבאה

(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר שבספרד ובאיטליה פורסמו ידיעות על כך שיובנטוס הציעה את פאולו דיבאלה ו-100 מיליון יורו עבור ניימאר ושאם ברצלונה תציע לפריז סן ז'רמן לצרף את ניימאר בהשאלה היא תידחה, ב"ספורט" הקטלוני וגם ב"לאקיפ" הצרפתי טענו את ההיפך הגמור: האפשרות שהברזילאי ישוב למדי הבלאוגרנה כמושאל שיירכש בקיץ 2020, בהחלט על הפרק.

ב"לאקיפ" שוחחו עם בכיר בפריז סן ז'רמן שאישר כי גם השאלת ניימאר עם חובת רכישה ב-2020 אפשרית מבחינתם כל עוד דרישותיהם הכלכליות ייענו על ידי אלופת ספרד, בניגוד לפרסומים מוקדם יותר היום, וב"ספורט" הגדילו לעשות כשבהמשך לכך גם טענו שברצלונה הגישה הצעה אולי אחרונה וסופית – 160 מיליון יורו, שישולמו רק בקיץ 2020 בהתאם לסעיף חובת רכישה שיוכנס לחוזה.

ברצלונה לא יכולה להרשות לעצמה לשלם סכומי עתק כאלה בקיץ הנוכחי בעקבות הרכישות שכבר ביצעה הקיץ ועלו לה כ-250 מיליון יורו, ביניהן של אנטואן גריזמן שהגיע תמורת 120 מיליון יורו ופרנקי דה יונג שנרכש עבור 75 מיליון יורו, אבל בהחלט יכולה לצרפו בהשאלה ולשלם עליו רק בשנה הבאה, כשהדו"ח הכספי יועבר לעונת 2020/21. 

כידוע, פריז סן ז'רמן רכשה אותו תמורת 222 מיליון יורו, סעיף השחרור של ניימאר בברצלונה בזמנו, אבל גם בצרפת מבינים שהם לא יצליחו לקבל את מלוא הסכום ששילמו עבורו לפני שנתיים, גם מתוך הבנה שערכו של החלוץ למעשה ירד מאז – וגם בשל העובדה שדרישתו לעזוב פגמה במעמדו ומכאן שגם במחירו בשוק.


בכל זאת יזכה לחזור לברצלונה? (ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי