דיווח: יובנטוס הציעה את דיבאלה ו-100 מיליון יורו על ניימאר

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

עתידו של הברזילאי לוט בערפל. בפריז סן ז'רמן מאוכזבים מגישתו ומחכים להצעות, לפי ESPN בברצלונה מעוניינים לצרפו בהשאלה עם חובת רכישה, אך אלופת צרפת לא תסכים לכך. בנוסף: נרקם טרייד בין ראקיטיץ' לצ'אן

(גודל טקסט)

סאגת ניימאר הולכת ומסתבכת. מה שהיה נראה עד עכשיו כמו מאבק בין שתי הענקיות הספרדיות, ברצלונה וריאל מדריד, הופך כעת למשולש – אחרי שהבוקר (שלישי) דווח שיש מתמודדת חדשה בניסיון לצרף את הכוכב הברזילאי, וזוהי לא אחרת מאשר יובנטוס – כך ששיתוף פעולה של ניימאר עם כריסטיאנו רונאלדו על הפרק.

ברשת ESPN פורסם הלילה (בין שני לשלישי) על כך שפריז סן ז'רמן צפויה לדחות את הצעת ברצלונה לשאול את החלוץ. יתרה מכך, דווח כי הבעלים הקטארי נאסר אל חלאיפי מאוד מאוכזב מהגישה של ניימאר ומוכן בשל כך לשחררו, אבל רק אם יזכה להחזר משמעותי אחרי ששילם על רכישתו רק 222 מיליון יורו לפני שנתיים – וברצלונה מציעה לצרפו בהשאלה עם חובת רכישה בקיץ 2020, עסקה שבעיר האורות לא יסכימו לקבל. בפריז גם מעריכים שברצלונה לא תוכל לשלם סכום משמעותי בקיץ הבא על אף הצעתה, כך שגם אם תהיה עסקה ייתכן שהיא תהיה בתשלומים לאורך מספר שנים ומדובר באפשרות שלא משרתת אותם.

ריאל מדריד נחשבת למועמדת רצינית לצרף את ניימאר, אבל בשלב זה המו"מ עדיין שקט וכך מצאה את עצמה חזק בתמונה אלופת איטליה. יובנטוס, כך לפי "אוגלובו" ו"אס", הציעה לפ.ס.ז' את פאולו דיבאלה ובמקור הספרדי נטען כי היא מוכנה להוסיף 100 מיליון יורו כדי להשלים את הטרייד שעשוי להביא את ניימאר לשחק לצד CR7. יש לציין שבהקשר של דיבאלה, שסירב כידוע להצעות מטוטנהאם וממנצ'סטר יונייטד, נכתב פעמים רבות כי הוא יהיה מוכן לעזוב, אם בכלל, רק לפריז סן ז'רמן.


ניימאר וכריסטיאנו. בקרוב הם ישתפו פעולה? (AFP)

בתוך כך דווח באיטליה כי בין שתי הקבוצות נרקם טרייד נוסף, לפי 'טוטו ספורט' המנהל המקצועי של יובנטוס פאביו פאטריצ'י נפגש עם מנהלי ברצלונה, כאשר אחת העסקאות העומדות על הפרק היא העברתו ש לאיבן ראקיטיץ' לאיטליה כאשר אמרה צ'אן יעשה את הדרך ההפוכה. בנוסף גם שמותיהם של חואן מירנדה ודניאלה רוגאני הוזכרו כמועמדים לעזוב למועדון הנגדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי