ליאו מסי התאמן עם ברצלונה, עשוי לשחק נגד בטיס

ליונל מסי
ליונל מסי | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

לפי "ספורט", הקפטן הארגנטינאי כבר לא חש בכאבים והוא אמור לשוב להרכב של ואלוורדה במחזור השני. בספרד מתחו ביקורת על החוד הדליל: "אפילו סוארס ביקש עוד חלוץ '9' נוסף'. קרלס פרס הצעיר ייהנה ממכת הפציעות?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
לאחר ההפסד המאכזב במחזור הפתיחה 1:0 לאתלטיק בילבאו בסאן ממס, בברצלונה מחכים בקוצר רוח לקראת משחק הבית הראשון, נגד בטיס בקאמפ נואו ביום ראשון. אתמול דווח בכלי התקשורת כי הקפטן ליאו מסי, שנעדר ממחזור הפתיחה, צפוי להחמיץ גם את המשחק השני אלא שהערב (רביעי) הפרעוש שב לאימוני ברצלונה לפי "ספורט", הוא כבר לא חש בכאבים והוא עשוי להיכלל בסגל נגד בטיס.


הארגנטינאי, שכזכור החמיץ את כל קדם העונה (תחילה בשל מנוחה לאחר הקופה אמריקה ולאחר מכן בשל פציעה) ישוב לאימוני הקבוצה בהדרגה כאשר האימונים ביום שישי ושבת יתגלו כמכריעים. אם ההרגשה הטובה תימשך, מסי ייכלל בסגל למשחק ואפילו ייתכן שיפתח בהרכב.


שניים שייעדרו בוודאות הם לואיס סוארס ועוסמאן דמבלה. בתקשורת מתחו ביקורת על בניית הסגל של ברצלונה כשב"מונדו דפורטיבו" נכתב בטור דיעה: "אפילו סוארס עצמו ביקש מהמועדון להחתים 'חלוץ 9' נוסף", כשחאבייר ג'קסון (כותב הטור) מזכיר את דבריו של החלוץ לפני הקופה אמריקה: "אני כבר בן 32, בינואר אהיה בן 33, השנים עוברות, כמובן שצריך להביא שחקנים צעירים". הכותב מציין שהמועדון לא עשה את שיעורי הבית למרות שהאורוגוואי מתחיל לסבול מפציעות כמו בסיום העונה שעברה. הוא ממליץ לברצלונה ללכת על פרננדו יורנטה שהוא שחקן חופשי כדי לא לטעות בינואר שוב כמו עם החתמתו של קווין פרינס בואטנג. "אנטואן גריזמן מרגיש נוח יותר עם חלוץ אחר. נגד בטיס, בארסה תשחק ללא '9'".





עוד בברצלונה, בתקשורת המקומית משערים כי כי הפציעות עשויות לפתוח את הדלת לקרלס פרס, הקשרחלוץ הצעיר, של קבוצת המילואים שם אמרו עליו: "הוא פאקינג ווינר". "ניצחון האובססיה", נכתב עליו ב"ספורט", "בתקופתו במועדון היו לו אפשרויות רבות לעזוב והוא דחה אותן שוב ושוב. כעת הוא עשוי לקבל צ'אנס". הספרדי בן ה-21 כבר שולב ל-14 דקות במשחק הפתיחה. בעונה שעברה כבש תשעה שערים.
 


רק נציין כי בטיס היא היריבה היחידה שהצליחה לנצח את ברצלונה בקאמפ נואו במסגרת הליגה במשך השנתיים של ארנסטו ואלוורדה על הקווים, כשבעונה שעברה השיגה 3:4 גדול. בכל מקרה, בקאמפ נואו אף אחד לא חושב על פחות משלוש נקודות. הפעם האחרונה בה ברצלונה פתחה את העונה ללא ניצחון בשני מחזורי הפתיחה – הייתה לפני עשור, דווקא בעונת הטרבל עם פפ גווארדיולה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי