דיווח: נציגי ריאל הגיעו לפריז במטרה לצרף את ניימאר

ניימאר ריאל מדריד
ניימאר ריאל מדריד | ספורט1

ב"מארקה" הכחישו את הפרסום לפיו בייל וחאמס הוצעו לפריז סן ז'רמן וטענו כי נציגי הבלאנקוס הגיעו לעיר האורות כדי לקדם את השיחות, כשעל פי ההערכות לאלופת צרפת יוצע קיילור נבאס שביקש לעזוב וסכום כספי

(גודל טקסט)

נדמה שאין בוקר בו לא נתעורר לידיעה חדשה על ניימאר. כל הסימנים מצביעים על כך שהברזילאי לא יסיים את חלון ההעברות בפריז סן ז'רמן, למרות שנראה שהקבוצה עצמה משחקת קשה להשגה בכל הנוגע להצעות עליו. האחרונה, על פי דיווחים בצרפת ובספרד, היא הצעת ענק מריאל מדריד המשלבת שחקנים וסכום כסף גדול.

ב"ל'אקיפ" הצרפתי פורסם הבוקר (חמישי) כי הבלאנקוס הציעו לאלופת צרפת 100 מיליון יורו ואת גארת' בייל, חאמס רודריגס וקיילור נבאס. מעמדם של השלושה במועדון לא ברור גם בלי קשר לעסקת ניימאר – הוולשי כבר היה בדרכו לסין, חאמס חזר מהשאלה בבאיירן מינכן ולא נמצא בתוכניות של זידאן והשוער רוצה לעבור לקבוצה בה ישחק יותר – ובריאל קיוו לתפוס שתי ציפורים במכה ולהנחית אצלם את הכוכב. פ.ס.ז', כאמור, סירבה, אך לטענת "מארקה" הגיעו בשעות אחר הצהריים נציגי הבלאנקוס במטרה לקדם את השיחות.

נראה כי הגעת אנשי ריאל מדריד לעיר האורות היא במטרה להקדים את היריבה המושבעת ברצלונה, שעדין נחשבת למועמדת המובילה לצרף את החלוץ ונציגיה הגיעו גם כן לשיחות עם ראשי פריז סן ז'רמן בשבוע שעבר. הגעתם היא גם כנראה סימן לכך שזינדין זידאן נתן את הסכמתו למהלך, אחרי שדווח כי הוא היחיד שטרם שוכנע שיש לצרף את הברזילאי.


קיילור נבאס. יכול להיות המפתח להעברת ניימאר לריאל (Gettyimages)

על פי ההערכות, השוער קיילור נבאס, שפורסם ביממה האחרונה שביקש לעזוב את הקבוצה, עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לפריז כחלק מעסקת ניימאר, הרי שפ.ס.ז' מחפשת שוער ומדובר בטרייד שיכול לשרת את כל הצדדים, אולם השאלה הגדולה שנותרה היא כמה כסף תתבקש לשלם ריאל מדריד עבור ניימאר שנרכש רק לפני שנתיים תמורת 222 מיליון יורו, סכום עליו לא תמהר פ.ס.ז' כל כך מהר. במקרה שכזה תצטרך ריאל לצרף שוער מחליף ובינתיים עלה שמו של פפה ריינה, השייך למילאן. אגב, ב"מארקה" הדגישו כי ההצעה שפורסם עליה הבוקר ב"לאקיפ" אינה נכונה. 

בנוסף, על פי מאמר אחר ב"אס", בריאל מקווים שחלק גדול משכרו של ניימאר ימומן על ידי הגעתו בלבד – השפעת המדיה והשיווק שסובבים את אחד השמות הגדולים ביותר בספורט כיום עשויה להניב למועדון כ-29% מההוצאות עליו, בעקבות עסקאות חסות עם חברות כמו נייק, רד בול, EASports, מאסטרקארד, ג'ילט ועוד. כמו שחקנים אחרים בשורות מועדון הפאר הספרדי, ריאל תרוויח 50% מהכנסותיו שעומדות כיום על 27 מיליון יורו, כך על פי "פורבס". מדובר ב-13.5 מיליון יורו, מה שאומר שלמעשה הבאת הברזילאי תשלם את המשכורת שלו עצמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי