שחקני ברצלונה כועסים על הנשיא בעקבות אי החתמת ניימאר

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE / AFP

חדר ההלבשה של אלופת ספרד מאמין שברתומאו לא עושה מספיק מאמצים על מנת להנחית את הברזילאי, מה שעלול לסכן את המו"מ להארכת חוזהו של מסי. אינטר ביקשה לשאול את וידאל ונתקלה בסירוב

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שמונה ימים נותרו לסגירת חלון ההעברות ומפלס הסבלנות בברצלונה יורד כל דקה שניימאר לא חוזר לקבוצה. אחרי שפורסם שלשום (רביעי) שפריז סן ז'רמן דחתה את הצעתה של בארסה להשאיל את הברזילאי עם חובת רכישה, המגעים נעצרו והנהלת הבלאוגרנה מצפה מהשחקן להצהיר על רצונו לשחק בברצלונה וכך להפעיל לחץ על המועדון הצרפתי, אבל לפי ה"מארקה", ניימאר לא מתכוון לעשות זאת אלא אם הצעתה של אלופת ספרד תהיה עדיפה בבירור על זו של ריאל מדריד. וכרגע, זה לא המצב.

בספרד דווח כי אחרי שהכוכב דיבר עם חבריו בקבוצה הקטלונית ועדכן אותם בתמונת המצב, שחקני בארסה כועסים על הנשיא ג'וספ מריה ברתומיאו ומאמינים שהוא לא עושה מספיק על מנת להחזיר את הברזילאי.

נכון להיום, התחושה בקרב שחקני ברצלונה היא שניימאר לא יצטרף לקבוצה ואחד המאוכזבים הגדולים הוא בוודאי ליאו מסי. הקפטן רואה בחברו הטוב חיזוק חיוני לעונה הזו ומבחינת ההנהלה, שתנסה לאחר סגירת החלון להחתים את "הפרעוש" על הארכת חוזה, אי הגעה של ניימאר תקשה מאוד לשכנע את מספר 10, שההסכם הנוכחי איתו יסתיים ב-30 ביוני 2020.

לא מפעיל לחץ על ראשי פ.ס.ז'. ניימאר (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)
לא מפעיל לחץ על ראשי פ.ס.ז'. ניימאר (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

בינתיים, ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שאינטר הביעה עניין בשאילתו של ארתורו וידאל ונתקלה בסירוב מצד ברצלונה. הצ'יליאני הפך לאחד השחקנים המוערכים על ידי ארנסטו ואלוורדה בשנה החולפת, אבל סביר להניח שהקבוצה תוכל להסתדר בלעדיו לאור ריבוי הקשרים בסגל. בעיתון הקטלוני טענו שווידאל סיכם את תנאיו הכספיים מול הקבוצה האיטלקית, אך לא הושגה הסכמה בין המועדונים כיוון שברצלונה מוכנה לוותר על הקשר רק תמורת מזומן שיעזור לה להעלות את ההצעה עבור ניימאר ולא בהשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי