מסי טרם החלים מהפציעה, לא נכלל בסגל למשחק נגד בטיס

ליונל מסי
ליונל מסי | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

ברצלונה פרסמה את הסגל למחזור השני בליגה הספרדית ללא הכוכב הארגנטינאי, שעדיין מרגיש באי נוחות ברגלו ולא לקח חלק באימון הערב. ואלוורדה: "לא נכריח אותו לשחק"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה תצטרך להסתדר ללא ליאו מסי גם במחזור הליגה השני. הקטלונים יארחו מחר (ראשון) את בטיס ולאחרונה פרסמו את הסגל שיעמוד לרשותו של המאמן ארנסטו ואלוורדה, ופעם נוספת הקפטן הארגנטינאי נשאר בחוץ, בשל הפציעה שספג ברגלו הימנית באימון הבכורה לעונת 2019/20.


במסיבת העיתונאים שנערכה בשעות בצהריים הבהיר המאמן: "אם הוא לא יהיה כשיר, לא נכריח אותו לשחק. כרגע אני לא יכול להגיד דבר. נצטרך לחכות לאימון הערב". זאת לאחר שדווח כי הכוכב עשוי לחזור להרכב נגד האנדלוסים. לפי הדיווחים האחרונים, ה"פרעוש" חש פעם נוספת באי נוחות באיזור הפציעה, וכלל לא נטל חלק באימון המדובר.


לקראת משחקה הביתי הראשון של בארסה בליגה, נראה שהחוד של אלופת ספרד יהיה מאולתר ביותר. במהלך השבוע האחרון עוסמאן דמבלה נוסף גם הוא לרשימת הפצועים, בה נכח כבר לואיס סוארס, אשר נפצע והוחלף בהפסד לאתלטיק בילבאן במחזור הפתיחה. לאחר השאלתו של פיליפה קוטיניו לבאיירן מינכן, אנטואן גריזמן הוא שחקן ההתקפה הבכיר היחידי בסגל של הבלאוגראנה.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי