מסי יחמיץ גם את אוסאסונה, ואלוורדה: "יחזור אחרי הפגרה"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הכוכב עדיין פצוע ונותר מחוץ לסגל הבלאוגראנה למשחק נגד העולה החדשה. המאמן דיבר במסיבת עיתונאים: "מקווה שיהיה כשיר לוולנסיה או לפתיחת ליגת האלופות. ניימאר? אני 9.5 מ-10 עייף מהסאגה הזו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה תיאלץ להמשיך לנסות להסתדר ללא ליאו מסי. המאמן ארנסטו ואלוורדה פרסם את הסגל למשחק נגד אוסאסונה מחר (שבת) והכוכב הארגנטינאי, שלא שיחק מפתיחת העונה, נעדר גם ממנו.


מסי, שהגיע עם ארגנטינה לחצי גמר הקופה אמריקה ולא זכה להרבה מנוחה בקיץ, נפצע באימון הבכורה לפני פתיחת העונה ומאז לא חזר לשחק. בלעדיו ברצלונה הפסידה במפתיע לאתלטיק בילבאו, וכשציפו לבכורה שלו לצד גריזמן בברנבאו נגד בטיס הוא החמיץ גם את המשחק הזה. כעת מתברר שגם במחזור השלישי הוא לא ישתתף, מה שייתן הזדמנות נוספת לעוסמאן דמבלה להוכיח את ערכו אם הוא רוצה להישאר ולא לעבור בטרייד לפריז סן ז'רמן.


"מסי עדיין עובד על הכושר שלו", אמר ואלוורדה במסיבת העיתונאים, "עם הזמן שיש לנו עכשיו בפגרת הנבחרות, אני מקווה שהוא יחזור בזמן למשחק נגד ולנסיה או לפתיחת ליגת האלופות". ברצלונה תפגוש את דורטמונד כבר במחזור הראשון של שלב הבתים ב-17 בספטמבר.




ואלוורדה גם שלח מסר של חיזוק למאמן הקבוצה לשעבר לואיס אנריקה: "אני רוצה להראות לו אהבה ולשלוח לו חיבוק חזק". הקבוצה אף ערכה לפני האימון דקת דומייה לזכר בתו של אנריקה שאנה, שנפטרה אתמול מסרטן.


על ניימאר: "אני רוצה שחלון ההעברות כבר ייסגר. התעייפתי מהסאגה הזאת. בסולם של 1 ל-10, אני 9.5 עייף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי