נשאר בפריז: נשיא בארסה קיבל החלטה לא להחזיר את ניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

על פי דיווחים בספרד, ג'וזפ ברתומיאו העביר הודעה למאמן ולהנהלה כי ויתר על רכישת הכוכב הברזילאי בשל העובדה כי קבוצתו לא תהיה מוכנה להוריד את המחיר. יומיים לסגירת החלון, נראה כי העסקה לא תצא לפועל

(גודל טקסט)

יומיים בלבד נותרו לסגירת חלון ההעברות, ובאירופה מתעסקים בנושא אחד בלבד: ניימאר. האם הברזילאי ישלים את החזרה שלו לברצלונה או יישאר בפריז סן ז'רמן? בימים האחרונים התקבלו דיווחים על כך שראשי בארסה ביקרו בפריז ויצאו מפגישה עם הנהלת פ.ס.ז' עם סיכומים על מחירו של הכוכב, אך כעת נראה שהסאגה נסגרה ללא חתימה והוא יישאר בצרפת.

ב"מונדו דפורטיבו" דווח היום (שבת) כי נשיא ברצלונה ג'וזפ ברתומיאו העביר מסר למאמן ארנסטו ואלוורדה ולשאר חברי ההנהלה והצוות המקצועי, ביניהם המנהל הספורטיבי האחראי על הרכש אריק אבידל – שלא נכח בפגישה – כי עסקת ניימאר לא תצא לפועל. "לא סביר שפ.ס.ז' תוריד מהדרישות שלה", נכתב בעיתון הספרדי, "וברצלונה לא תוכל להרשות לעצמה את המחיר".

על פי העיתון, המשא ומתן הסתיים נקודה ואין סיכוי שייפתח מחדש ביומיים הקרובים. הודעה הועברה לפריז, אך אלה עדיין לא החזירו תשובה לברצלונה. כזכור, הדרישה האחרונה של האלופה הצרפתית תמורת ניימאר היתה 215 מיליון יורו בנוסף לעוסמאן דמבלה, איבן ראקיטיץ' וז'אן קלייר טודיבו. שני האחרונים הסכימו לעסקה, אך דמבלה סירב לעזוב את בארסה ותקע את העסקה. על פי מקורות בספרד, גם אילו הצרפתי היה מסכים לעבור, לא היתה אפשרות לבארסה לשלם את המחיר הגבוה.

בסביבתו של הברזילאי כבר טוענים כי "הכל נגמר"", ומצפים לחזרתו לאימונים בפריז סן ז'רמן בקרוב. בצרפת נכתב כי רק הפתעה גדולה תשנה את ההחלטה, ולא סביר שאחרי חודשים ארוכים של משא ומתן יצוץ פיתרון ביומיים הקרובים. ניימאר יהיה שחקן פריז סן ז'רמן לעוד עונה, מסתבר, אבל אולי בקיץ הבא זה ישתנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי