דיווח בספרד: התדרדרות ביחסים בין ליאו מסי לנשיא ברצלונה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

ב"אס" טוענים שהקפטן התחמק מג'וזפ מריה ברתומאו בטקס בחירת שחקן השנה של אופ"א, ב"מארקה" הוסיפו שחדר ההלבשה מתוח מאוד בעקבות אי הגעת ניימאר ושחקנים מרגישים שההנהלה שיחקה בהם

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

היום שאחרי סיומה של סאגת ניימאר הוביל להשלכות לא פשוטות מבחינת ברצלונה. לפי רדיו "Cadena Ser", אי הגעתו של הברזילאי גרמה להרעה ביחסים בין ליונל מסי לנשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו, שהתחמקו אחד מהשני במהלך טקס בחירת שחקן השנה של אופ"א במונאקו.

עוד נכתב כי חדר ההלבשה של הבלאוגרנה ניהל את הסאגה בשתי חזיתות: אחת מול ההנהלה והשנייה מול השחקן עצמו, שמתחזק מערכת יחסים קרובה עם כמה מהשחקנים הבכירים של הקבוצה הקטלונית.

גם ב"מארקה" הוסיפו שחדר ההלבשה של בארסה מתוח מאוד מהעובדה שניימאר לא הצטרף. השחקנים, בייחוד הקפטנים, הבהירו מתחילת הפגרה את רצונם לראות את הברזילאי חוזר, אבל הם מרגישים שההנהלה לא באמת רצתה להחתים את השחקן בשום שלב והמגעים עם פריז היו בעיקר בשביל לרצות אותם. חניכיו של ארנסטו ואלוורדה היו מעדיפים שראשי המועדון יהיו יותר שקופים בעניין זה ובאיזשהו מקום הם מרגישים ששיחקו בהם.

הרגיז את שחקני ברצונה. הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו. (AFP)
הרגיז את שחקני ברצונה. הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו. (AFP)

בנוסף, שחקנים רבים שהוזכרו במהלך הקיץ כמועמדים לעזוב בתמורה לניימאר חשים כעת תסכול רב. המקרה הבולט ביותר הוא זה של איבן ראקיטיץ', שמתקשה להבין כיצד הפך מבאנקר בהרכב של ואלוורדה ולשחקן שהמועדון הגדיר כאחד ש"לא ניתן לגעת בו", לכזה שאפשר לוותר עליו.

גם התוצאות כמובן לא משפרות את מצב הרוח במחנה הקטלוני, שחזר להרגיש את התלות בקפטן ומלך השערים ליאו מסי. גם כניסתו האיטית של אנטואן גריזמן לעניינים מהווה סיבה לדאגה ובמועדון יקוו לנצל את פגרת הנבחרות כדי לנקות את הפצעים ולהרגיע את הרוחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי