גרנאדה הפתיעה את ברצלונה עם 0:2, רק 0:0 לאתלטיקו נגד סלטה

ליונל מסי
ליונל מסי | JORGE GUERRERO/AFP/Getty Images

גם ליאו מסי שעלה מהספסל במחצית לא הצליח להושיע את האלופה, שנכנעה לעזיז וואדיו. העולה החדשה עלתה זמנית לפסגה. קבוצתו של סימאונה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, ויאריאל גברה על ויאדוליד

(גודל טקסט)
המחזור החמישי בליגה הספרדית, שנפתח אתמול (שישי) עם תיקו מאופס בין בטיס ואוססונה, נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים נוספים. בראשון שבהם ויאריאל גברה 0:2 על ויאדוליד. לאחר מכן, לבאנטה ואייבר נפרדו בתיקו 0:0, בעוד אתלטיקו מדריד שוב לא ניצחה וסיימה בתיקו 0:0 מאכזב נגד סלטה ויגו בוונדה מטרופוליטנו. הבשורה המרעישה הגיעה בסיום הערב, עם נפילתה של האלופה ברצלונה אצל גרנאדה, המוליכה הזמנית.


גרנאדה – ברצלונה 0:2
התיקו בין אתלטיקו מדריד לסלטה ויגו נתן לברצלונה הזדמנות לשפר מיקום בטבלה, אבל האלופה המכהנת הראתה פעם נוספת שהיא רחוקה מאוד מהיכולת המוכרת שלה ונכנעה לגרנאדה המפתיעה, שלפחות עד המשחק בין סביליה לריאל מדריד מחר, ניצבת בפסגה.


בארסה ממשיכה להשתוקק לחזרתו של ליונל מסי לכושר מלא. הקפטן, ששיחק לראשונה רק באמצע השבוע החולף, פתח על הספסל ועלה במצב של פיגור 1:0, אבל גם הוא לא הצליח להושיע. בקושי דקה עברה מתחילת המשחק עד שטעות של ג'וניור פירפו, בהופעת הבכורה שלו בליגה, אפשרה לגרנאדה לצאת למתפרצת שבסיומה פיקה ניסה לחסום את הבעיטה של רמון עזיז, אבל בעצם שינה את כיוון הכדור והטעה את טר שטגן וכך הניגרי כבש את שער היתרון.


הפתעת העונה עד כה. שחקני גרנאדה חוגגים (Aitor Alcalde/Getty Images)
הפתעת העונה עד כה. שחקני גרנאדה חוגגים (Aitor Alcalde/Getty Images)


ארנסטו ואלוורדה זרק למגרש את אנסו פאטי ביחד עם מסי לאחר ההפסקה, אבל המארחת המשיכה במומנטום. ארתורו וידאל, שעלה גם הוא מהספסל, עצר הגבהה בידו בתוך הרחבה ולאחר בדיקת VAR, גרנאדה קיבלה פנדל. אלברו ואדיו שלח את בעיטת העונשין פנימה ומזה הקטלונים כבר לא הצליחו לחזור.


לאחר חמישה מחזורים, ברצלונה השיגה שני ניצחונות בלבד ובעצם השאירה בקופה יותר נקודות מאשר אספה. ביום שלישי הקרוב היא תחזור לקאמפ נואו ותנסה לנצח את ויאריאל. הקבוצה מאנדלוסיה כאמור במקום הראשון ובעוד שלושה ימים היא תנסה להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלה, כשתתארח אצל ויאדוליד.




אתלטיקו מדריד – סלטה ויגו 0:0

לאחר שרשמה את הפסד הבכורה העונה בליגה במחזור הקודם, הקבוצה של דייגו סימאונה קיוותה לחזור למסלול הניצחונות ולטפס שוב למקום הראשון בטבלה, אלא שהיא התקשתה נגד הקבוצה מגליסיה, בעיקר נגד השוער רובן בלאנקו שרשם סדרת הצלות נפלאה, בעיקר במחצית הראשונה. דייגו קוסטה המשיך בחיפוש אחר שער בכורה שלו העונה אך ללא הצלחה.


המארחת  הגבירה את הלחץ, ויטולו החליף את אנחל קוראה (60) ואלברו מוראטה נכנס במקומו של ז'ואאו פליקס (69) וגם המגן השמאלי רנאן לודי היה קרוב לשער בדקה ה-84 אך בעט ליד הקורה. פיונה סיסטו המחליף היה יכול לכבוש שער ניצחון גדול אבל בעט חלש מהאוויר במצב נוח. חמש דקות תוספת זמן לא עזרו לקבוצה של סימאונה. בסיום המשחק היו הרבה עצבים והשופט נאלץ להרגיע את דייגו קוסטה. במחזור הבא תתארח אתלטיקו בסון מויץ' אצל מאיורקה.




דייגו קוסטה מאוכזב (Denis Doyle/Getty Images)
 


ויאריאל – ויאדוליד 0:2
הצוללת הצהובה משתפרת לאט לאט ולאחר שפתחה את העונה עם שתי נקודות בלבד משלושת מחזורי הפתיחה – ממשיכה במומנטום עם ניצחון שני ברציפות, הפעם 0:2 על ויאדוליד בלה-סרמיקה, מה שיעניק לה הרבה ניצחון לקראת משחק החוץ הקשה ביום שלישי בקאמפ נואו נגד האלופה. איש המשחק היה ללא ספק המחליף חאבי אונטיברוס.
 

הצופים נאלצו לחכות 77 דקות עד לשער הראשון – אונטיברוס, שלוש דקות בלבד ברחבה, ביצע דריבל יפה, הוכשל ברחבה וסאנטי קאסורלה כבש בפנדל, 0:1. דקה לסיום סמואל צ'וקווזה הרים לרחבה ואונביטרוס נגח מצוין – 0:2 לרשת. בניגוד לצוללת, האורחת, שפתחה את העונה עם ניצחון חוץ על בטיס ותיקו מכובד נגד ריאל מדריד – התדרדרה לתחתית והיא תקווה להתאושש במשחק הבית נגד גרנדה.
 



תוצאות נוספות:
לבאנטה – אייבר 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי