Sport1 Banner

ויניסיוס וקורטואה נותרו מחוץ לסגל ריאל מדריד נגד גרנאדה

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

הברזילאי (סיבה מקצועית) והשוער (סיבה רפואית) ייעדרו מהקרב על המקום הראשון. זידאן הבטיח: "לא אעזוב את תפקידי, אלחם עד היום האחרון". בייל וחאמס צפויים לחזור להרכב: "הלחץ עלינו מורגש"

(גודל טקסט)
המחזור השמיני בליגה הספרדית ייצא היום (שישי) לדרך כשבטיס תפגוש את אייבר, ומחר ייערכו ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד יהיה המאבק בין ריאל מדריד שבמקום הראשון לגרנאדה, שנמצאת בתקופה מדהימה ומדורגת שנייה. אוססונה תארח את ויאריאל במשחק בו האורחת יכולה לטפס לרביעיית הצמרת אם תנצח, על חשבון ברצלונה.


ריאל מדריד – גרנאדה (17:00)
ויניסיוס ג'וניור ולוקאס ואסקס הודחו מסגל ריאל מדריד לקרב הצמרת, כאשר גם השוער הבלגי טיבו קורטואה לא נכלל ברשימת השחקנים אולם במקרה שלו הסיבה היא רפואית. לא בטוח שאוהדי הבלאנקוס חשבו בפתיחת העונה שהמשחק נגד האנדלוסים יהיה קרב ישיר על פסגת הליגה. מתחילת העונה הלבנים מציגים יכולת רעה מאוד, ופעמים רבות סופגים שערים לא מחויבים. אפשר לראות זאת אפילו במחזור ליגת האלופות האחרון, בו קלאב ברוז' הגיעה לסנטיאגו ברנבאו ומצאה פעמיים את השער של קורטואה. שערים של סרחיו ראמוס וקאסמירו הצילו את ריאל ממעידה לא צפויה.




השוער הבלגי, שלא זוכה לאהבה רבה מהקהל, נותר כאמור מחוץ ל-18 למשחק מחר בעקבות בעיות בקיבה. המועדון אף פרסם הודעה רשמית היום לגבי השוער אישרו את אותם הבעיות שצוינו ואף הוסיפו כי גופו מגיב טוב לטיפול אותו הוא מקבל. בנוסף, הטענות כי קורטואה סובל מחרדות לאחר המשחקים האחרונים הופרכו לגמרי. 


קורטואה. סובל מבעיות בקיבה ובספק למשחק נגד גרנאדה (OSCAR DEL POZO / Contributor)
קורטואה. סובל מבעיות בקיבה (OSCAR DEL POZO / Contributor)


הבעיה הגדולה של זינדין זידאן תהיה בצד השמאלי של חוליית ההגנה, כאשר גם מרסלו לא היה עם הקבוצה במהלך האימון המסכם ונותר מחוץ לסגל, ואילו פרלאן מנדי ונאצ'ו פצועים. "המאמן הצרפתי יצטרך לשלוף שפן קסום מהכובע" נכתב בספרד. בחלק ההתקפי גארת' בייל וחאמס רודריגס צפויים לחזור ישירות ל-11, ונראה שזידאן תולה הרבה תקוות בשיתוף הפעולה שלהם עם אדן הזאר, שעדיין לא נכנס לעניינים מאז שתפס באופן קבוע את המקום בהרכב.


במסיבת העיתונאים לפני המשחק אמר זידאן: "הלחץ בריאל מדריד מורגש באופן תמידי, אין צורך לדבר על זה. אני יודע בדיוק איפה אני נמצא, ואני לא מתכוון לעזוב את תפקידי כמאמן הקבוצה. אלחם עד היום האחרון בגלל שאני אוהב את מה שאני עושה". המאמן הצרפתי המשיך: "מחר, הראשונה בליגה תפגוש את השנייה וזה מסכם הכל. אנחנו נתמודד מול קבוצה שעושה עונה נפלאה, ממש כמונו. היה לנו מעט זמן להתאושש מהמשחק הקודם, אבל אנחנו מוכנים".


זידאן. יצטרך לאלתר בעמדת המגן השמאלי (PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor)
זידאן. עשוי לפתוח עם אדר מיליטאו בעמדת המגן השמאלי. "לא אעזוב את תפקידי" (PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor)


לגרנאדה יש מספר צרות משלה. רוברטו סולדאדו סובל בימים האחרונים מכאבים עזים ברגלו הימנית, ושיתופו של הכוכב במשחק החשוב במדריד נראה לא ברור בכלל. בעברו מצא את הרשת של ריאל מדריד חמש פעמים, ונראה כי המאמן דייגו מרטינס יהיה חייב אותו לקראת הקרב.


אדריאן ראמוס וקרלוס פרננדס הם החלופות הטובות ביותר שקיימות על הספסל במקום החלוץ בן ה-34. מלבד הבעיות בחוד הקדמי, במהלך השבוע האחרון הקשר יאן ברייס הקמרוני סובב את הקרסול השמאלי וישב בחוץ לחודש, ביחד עם המגן הימני קיני והקשר פדה ויקו, אשר היו חלק בלתי נפרד מהרכב הקבוצה מפתיחת העונה.


סולדאדו. הכוכב הגדול בספק למשחק בברנבאו (Aitor Alcalde/Getty Images)
סולדאדו. הכוכב הגדול בספק למשחק בברנבאו (Aitor Alcalde/Getty Images)


אוססונה – ויאריאל (22:00) 
הצוללת הצהובה רשמה במחזור הקודם ניצחון 1:5 מדהים נגד בטיס, בניצוחו של סנטי קסורלה שלא נגמר, ומחר היא תעלה לכר הדשא בפאמפלונה במטרה להשיג את שלוש הנקודות החשובות, בחד המגרשים הקשים ביותר בספרד. סמואל צ'וקווזה ינסה להמשיך את הכושר הנפלא שלו בחוד, ביחד עם ג'רארד מורנו. אם ויאריאל תשלים ניצחון גם ב"אל סדאר", היא תעלה למקום הרביעי בטבלה, במקומה של ברצלונה, ערב המשחק נגד סביליה.


קסורלה. ימשיך להבריק נגד אוססונה? (David Ramos/Getty Images)
קסורלה. ימשיך להבריק נגד אוססונה? (David Ramos/Getty Images)


משחקים נוספים שייערכו מחר: לגאנס – לבאנטה (14:00), ולנסיה – אלאבס (19:30)
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי