בצרפת טוענים: ברצלונה תנסה להציע את גריזמן תמורת ניימאר

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Manuel Serrano Arce/Getty Images

על פי האתר "Le10sport", הקטלאנים מאוכזבים מחוסר שיתוף הפעולה בין הכוכב הצרפתי לבין ליאו מסי וצפויים להשתמש בו כקלף מיקוח בקיץ הבא. אקס אתלטיקו מדריד: "אני וליאו לא מדברים הרבה, לא יצא לנו להכיר"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה תארח מחר (ראשון) את סביליה של מונאס דאבור לקרב קשוח שעשוי להקפיץ כל אחת מהן לצמרת הטבלה, אבל בקבוצה הקטלאנית עסוקים בדברים אחרים. מלבד מעמדו של ארנסטו ואלוורדה שעל פי דיווחים בארסה כבר מחפשת לו מחליף, ומעמדו הרעוע עוד יותר של מאמן קבוצת הנוער ויקטור ואלדס שזומן לשיחה עם ההנהלה, באלופת ספרד עסוקים בעיקר בכימיה שלא מצליחה להתרומם בין ליאו מסי לאנטואן גריזמן.

מסי השלים 90 דקות בליגת האלופות, אך לא הרשים בניצחון 1:2 על אינטר והפרשנים טענו ששיתוף הפעולה בינו לבין אקס אתלטיקו מדריד, שכמעט ולא נבחן מתחילת העונה בשל פציעתו של הארגנטינאי, לא מוצלח ופוגע המשחק השוטף של ברצלונה. "הפרעוש" עדיין לא כבש העונה, ואילו הצרפתי מצא את הרשת שלוש פעמים בלבד בתשע הופעות בכל המסגרות במדי ברצלונה.

למעשה, היחסים בין השניים כל כך לא מתואמים שבצרפת כבר החלו בספקולציות שכוללות, איך לא, את ניימאר. באתר "Le10sport" נטען כי מכיוון שהצמד עדיין לא התחבר, ברצלונה תנסה להשתמש בגריזמן על מנת להשיג את ניימאר בקיץ הבא. אחרי שלאורך כל חלון ההעברות הקודם לא הצליחו הקטלאנים לסגור את העסקה עם פריז סן ז'רמן על מעברו של הברזילאי, הם צפויים לנסות שוב בתום העונה ואולי להחזיר את הכוכב לקבוצה בה שיתף פעולה עם מסי לפני שלוש שנים.

ניימאר. דבר אחד בטוח: הוא ימשיך להיות בכותרות בקיץ הבא (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)
ניימאר. דבר אחד בטוח: הוא ימשיך להיות בכותרות בקיץ הבא (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

גריזמן עצמו התייחס למסי בראיון לפני המשחק נגד אינטר כשאמר: "היה לנו קשה להכיר אחד את השני. שנינו לא דברנים גדולים, והוא בילה הרבה זמן בטיפולים – אז לא היו לנו הרבה הזדמנויות לבלות זמן ביחד במגרש ובאימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי