בספרד החמיאו: "בארסה הכתה בסביליה, מוכנה לקלאסיקו"

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | Aitor Alcalde/Getty Images

אלופת ספרד חגגה 0:4 ענק על האנדלוסים, ותפגוש את ריאל בסוף החודש לקרב על הפסגה: "השאירו להם אבק, הם תמיד פייבוריטים". ואלוורדה התייחס להרחקה של דמבלה: "אני לא אומר שהשופט טועה, אבל אני מופתע"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"לא דומה לעצמה"? "תאבד את התואר העונה"? ברצלונה ענתה אתמול (ראשון) לכל מבקריה עם 0:4 ענק על סביליה, כולל מספרת של לואיס סוארס וכדור חופשי נהדר של ליאו מסי שכבש סוף סוף שער בכורה העונה, והיא כבר במקום השני בליגה הספרדית – ובעוד שני מחזורים, קצת פחות משלושה שבועות, היא תארח את ריאל מדריד לקלאסיקו על הפסגת הטבלה.

ב"מארקה" כבר הכריזו כי ברצלונה "מוכנה לקלאסיקו". "הקבוצה של ואלוורדה לא מעולה", נכתב בעיתון הספרדי", הם לא הציגו הרבה משחקים מבריקים העונה, אבל הם תמיד שם, תמיד הפייבוריטיים ותמיד באים לנצח".

ב"ספורט" שפעו מחמאות לבארסה: "מסי פתח את החשבון העונה", עם הכותרת "השאירה אבק" בשער הראשי של העיתון המזוהה עם הקבוצה הקטלאנית. "ברצלונה הכתה בסביליה עם שלושה שערים בשמונה דקות ועוד אחד של מסי לקראת הסיום".

דמבלה יורד מהמגרש.
דמבלה יורד מהמגרש. "המצלמות יראו מה קרה" (Aitor Alcalde/Getty Images)

בתקשורת הספרדית התרכזו גם באדום שספג עוסמאן דמבלה בדקה ה-88, שמשמעותו היתה כי הוא לא ישחק בקלאסיקו. דמבלה ניגש לשופט לאחר שזה הוציא אדום לרונלד ארואחו הצעיר, ואמר לו: "אתה טועה, אתה טועה מאוד". העונש צפוי להיות הרחקה משני משחקים לפחות, כלומר אלא אם כן ההחלטה תשונה הוא לא ישחק נגד ריאל מדריד.

ארנסטו ואלוורדה התייחס לחלוץ שלו: "לא דיברתי איתו, אני לא מדבר איתו ישירות הרבה בגלל הבדלי השפה. אני מצפה שהמצלמות יראו מה באמת קרה ונוכל לקבל תמונה טובה יותר של מה שקרה. אני לא מערער על השופט", הדגיש הספרדי, "אבל אני מופתע. אני יודע שכולם חושבים שהמאמן רואה דברים רק מנקודת המבט של הקבוצה שלו, אבל מאיפה שעמדתי זה היה נראה מאוד גבולי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי