מודריץ' קרא לבייל להישאר, זידאן נכנס לשבוע קריטי

גארת' בייל, לוקה מודריץ'
גארת' בייל, לוקה מודריץ' | Denis Doyle/Getty Images

קפטן קרואטיה אמר: "הוא שחקן מדהים וחשוב לקבוצה, מקווה שימשיך עוד שנים רבות". השניים שנפצעו במשחקי הנבחרות - בספק לקלאסיקו. המאמן מגיע למרתון של שלושה משחקים קריטיים: "הרבה על כף המאזניים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
הליגות הגדולות באירופה חוזרות בסוף השבוע וריאל מדריד מתחילה להתכונן לקראת השבוע הקריטי שמצפה לה. וירוס פיפ"א הידוע לשמצה שוב לא פסח על ריאל מדריד שחוששת מאוד לגבי כשירותם של לוקה מודריץ' וגארת' בייל שנפצעו שניהם במהלך המשחק בין ווילס לקרואטיה. בעוד קפטן קרואטיה הרגיע ואמר שהוא אמנם ספג מכה אך זה נראה לא רציני, הוולשי נאלץ להישאר על המגרש בזמן שלנבחרתו של ראיין גיגס לא היו חילופים. השניים בספק גדול לקראת המשחק ביום שבת וגם לקלאסיקו כעבור שבוע.


בינתיים, מודריץ' קרא לחברו להישאר בבלאנקוס על רקע הפרסומים שצצו לאחרונה על כך שהוא רוצה לעזוב, אותם בייל לא ממש הכחיש. מודריץ' אמר לתקשורת: "הוא שחקן מדהים וכזה שחשוב מאוד לקבוצה, הוא נראה מצוין בינתײם, אני מקווה שיישאר גם בעונות הבאות", אמר. הקרואטי הוסיף: "לא ראיתי אותו לאחר המשחק כי סבלתי מפציעה אבל אני מקווה שהוא בסדר". יש לציין שגם עתידו של מודריץ' לוט בערפל שכן זוכה הכדור הזהב האחרון מסיים את חוזהו בקיץ.


כרגע עדיין אי אפשר לקבוע בוודאות שהשניים יהיו כשירים למשחק נגד ברצלונה, בעוד מי שישנו אופטימיות קלה לגביו הוא הקשר טוני קרוס שחזר לאימונים עם כדור. אין ספק שזינדין זידאן מקווה לקבל סגל מלא ככל האפשר. בספרד כבר מתכוננים: "זידאן שוב יהיה באור הזרקורים בשבוע המפתח", נכתב על המאמן. ב"מארקה" הזכירו כי ריאל מוליכה את הליגה והיא היחידה שטרם הפסידה אך מנגד בליגת האלופות היא במצב איום ונורא – חצי בקבוק מלא וחצי בקבוק ריק. נכתב שזה השבוע הקשה ביותר של הקבוצה מאז אוגוסט. תוך שבעה ימים תשחק ריאל שלוש פעמים בחוץ – נגד העולה החדשה מיורקה ביום שבת, נגד גלטסראיי הטורקית ביום שלישי וב-26 בחודש תתארח אצל ברצלונה בקאמפ נואו.



מודריץ' ובייל מול מסי. יהיו כשירים לקלאסיקו? (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)


הבלאנקוס יודעים עד כמה חשוב להם להגיע לקלאסיקו מפסגת הטבלה, כשהעלבונות מהעונה האחרונה לא נשכחו – התבוסה הקשה 5:1 בקאמפ נואו במסגרת הליגה, אך לא רק. ריאל הובסה בגומלין חצי גמר גביע המלך ונכנעה לבארסה גם במשחק הליגה בברנבאו. "זה שבוע של מתח גדול ומה שהכי גרוע הוא שזידאן לא יכול להוריד את הרגל מהגז בשום משחק והוא לא יודע עם מי יוכל לצאת לקרב".


עוד נכתב כי זידאן קיבל את כל מבוקשו בקיץ פרט לפול פוגבה, ושהוא חייב להחזיר לכושר מלא את מרסלו ואדן הזאר ולהכניס לרוטצייה גם את שחקני הרכש – לוקה יוביץ', שעבר בצורת קשה, וכן את אדר מיליטאו. נקודת האור בריאל מדריד היא הקשר האחורי פדה ואלוורדה שפתח בהרכב נגד גראנדה והיה מצוין.

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי