בספרד מדווחים: הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל צפוי להידחות

לוקה מודריץ', גארת' בייל, ליאו מסי
לוקה מודריץ', גארת' בייל, ליאו מסי | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

בכלי התקשורת נטען שבעקבות סירובן של הקבוצות להחליף ביתיות והחשש שהמשחק ינוצל למען קמפיינים פוליטיים והתפרעויות, צפוי המשחק להיערך בקאמפ נואו כמתוכנן - אבל רק בחודש דצמבר. וגם: בייל לא התאמן, עבר MRI

(גודל טקסט)

סאגת האל-קלאסיקו הקרוב בין ברצלונה לריאל מדריד, שאמור להיערך בשבת הבאה ובשלב זה לא ברור אם כלל ישוחק בעקבות המהומות האלימות בברצלונה בעקבות ההחלטה לאסור מספר מבכירי קטלוניה, ככל הנראה תסתיים בדחיית המשחק לחודש בדצמבר, כך דיווחו הערב (רביעי) מספר מכלי התקשורת בספרד.

כפי שפורסם מוקדם יותר היום, ראשי "לה ליגה" הציעו להחליף את הביתיות בין ריאל מדריד לברצלונה, כך שהקלאסיקו הקרוב ייערך בשבוע הבא בסנטיאגו ברנבאו ובחודש מארס 2020 ישוחק בקאמפ נואו בברצלונה, אלא שבריאל מדריד סירבו בטענה לשיפוצים שמתוכננים לאותם ימים במגרשה וכן בעקבות הפגיעה הספורטיבית שתיווצר במצב שכזה.

גם בברצלונה, לפי התקשורת בקטלוניה, סירבו לאפשרות שכזו ובעקבות הערכות ממשלת ספרד על מהומות קשות שעלולות לפרוץ וחשש שהמשחק ינוצל על ידי אלפי צופים לקמפיינים פוליטיים, מסתמן שהאל-קלאסיקו הקרוב יידחה  וישוחק בקאמפ נואו בעוד כחודשיים, ב-18.12.2019.

הקלאסיקו ייערך בברצלונה רק בחודש דצמבר? (Gettyimages)

במקביל, חדשות נוספות שהגיעו הערב ממדריד נוגעות לפצוע החדש-ישן של הבלאנקוס, גארת' בייל שנפגע במשחקה של נבחרת וויילס בתחילת השבוע נגד קרואטיה, משחק ממנו גם לוקה מודריץ' שב עם פגיעה.

בעוד הקרואטי נמצא בספק למשחק בשבת בחוץ נגד מאיורקה וספק אם ישוב למשחק ליגת האלופות בשבוע הבא נגד גלאטסראיי, אבל טופל על כר הדשא, מתברר כי בייל עבר היום בדיקות נוספות בעקבות תלונות על כאבים חזקים ברגלו השמאלית, כלל לא התאמן ובקבוצה סקפטיים אם יוכל לשוב עד סוף השבוע, בתקווה שיוכל להיכלל בסגל בקלאסיקו, בהנחה כמובן שהמשחק לא יידחה לדצמבר או לכל מועד אחר. כעת בקבוצה מחכים לתוצאות ה-MRI שעבר הוולשי כדי לאבחן במדויק את חומרת הפגיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי