"מסי בדרך ל-100% כשירות", ריאל תנסה להישאר בפסגה

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

לקראת המפגש נגד אייבר, ואלוורדה דיבר על הכוכב: "בשבועות האחרונים הוא שיחק וכבש, מקווה שרק ימשיך את התרומה". הבלאנקוס יפגשו את מאיורקה כשיוביץ' נמצא בתמונת ההרכב. אתלטיקו תארח את ולנסיה למאבק אדיר

(גודל טקסט)

לאחר שהסתיימה פגרת הנבחרות, הליגה הספרדית חוזרת היום (שישי) כשגרנאדה ואוססונה יפגשו ביניהן בשעות הערב, ומחר יתקיים יום המשחקים המרכזי של המחזור כאשר תחילה ברצלונה תתארח אצל אייבר, אתלטיקו מדריד תפגוש את ולנסיה ומוליכת הטבלה ריאל מדריד תצא למשחק חוץ במאיורקה.

אייבר – ברצלונה (14:00)
בצל הסערות המתחוללות ברחבי קטלוניה, בארסה יוצאת למשחק חוץ בחבל הבאסקים אצל אייבר, שמציגה יכולת טובה בשבועות האחרונים. לאחר הניצחון נגד סביליה במחזור הקודם, הבלאוגרנה מגיעה כשליאו מסי קרוב למאה אחוזי כשירות: "הוא בדרך לשם. במשחק הקודם הוא כבש ושיחק 90 דקות ואנחנו מקווים שהוא ימשיך לתרום לנו כמו תמיד" סיפר ארנסטו ואלוורדה לקראת המשחק. "אייבר הוכיחה שהיא יכולה לשחק טוב מול כל קבוצה. אני שמח שהצלחנו לצאת מהתקופה הרעה שהיינו בה, כמו כל השנים האחרונות בהן התגברנו על הרבה מהמורות. היינו רוצים להיות עכשיו במקום הראשון אבל בינתיים נכשלו בזה".

מלבד ג'רארד פיקה ועוסמאן דמבלה המושעים, אלופת ספרד תגיע להתמודדות עם סגל מלא, ביחד עם אנסו פאטי הצעיר, כשג'וניור פירפו וסמואל אומטיטי צפויים לקבל את האישור הרפואי ולהירשם למשחק. עבור אומטיטי זו תהיה הפעם הראשונה העונה שהבלם יהיה בסגל ואלוורדה: "הוא מתאמן טוב בימים האחרונים ואני בטוח שבקרוב מאוד הוא יעמוד לראשות המועדון".

מסי בביקור האחרון באייבר.
מסי כבש צמד בביקור האחרון באייבר. "בקרוב הוא יהיה ב-100% כשירות" (Manuel Serrano Arce/GettyImages)

אתלטיקו מדריד – ולנסיה (17:00)
הקולצ'נרוס יצאו לפגרה כשהם במקום השלישי בטבלה, אך לאחר שלא ניצחו בשני המשחקים האחרונים ואף לא הצליחו לכבוש שער. שלוש נקודות בלבד מפרידות בין דייגו סימאונה למקום הראשון השייך ליריבה העירונית, אבל גם ולנסיה שמגיעה לוונדה מטרופוליטנו רחוקה שלוש נקודות מיריבתה מחר. מרכז ההגנה של ה"רוחיבלאנקוס" הוא החזק ביותר בליגה, אך המאמן הארגנטינאי יצטרך להסתדר ללא סטפן סאביץ' הפצוע. פליפה אגוסטו הברזילאי יעלה במקומו של המונטנגרי, לצידו של חוסה חימנס האורוגוואי. שחקן נוסף שינוח הוא קיירן טירפייר האנגלי, שמאמנו בחר להשאירו על הספסל ובמקומו צפוי לשחק סנטיאגו אריאס.

סימאונה. שלוש נקודות מהפסגה ושלוש נקודות בונסיה (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)
סימאונה. שלוש נקודות מהפסגה ושלוש נקודות בונסיה (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)

מאיורקה – ריאל מדריד (22:00)
עם הרבה מאוד סימני שאלה לקראת המשך העונה, חניכיו של זינדין זידאן ייצאו למשחק באי השכן, שש שנים לאחר הפעם האחרונה בה הבלאנקוס התארחו בו. לפי התקשורת במדריד, המאמן הצרפתי מתכנן כבר מהדקה הראשונה לחפש כמה שיותר את השער היריב, ובשביל זה יציב את חאמס רודריגס, קארים בנזמה, אדן הזאר וגם את לוקה יוביץ', שלא מצא את הרשת העונה, בהרכב הפותח.

מצד המארחת, היפני המוכשר קובו, המושאל מריאל מדריד, אמור לערוך הופעת בכורה נגד קבוצת האם שלו. זידאן אישר במסיבת העיתונאים כי גארת' בייל ולוקה מודריץ', שנפצעו במהלך הפגרה, לא יכללו בסגל למשחק, כמו גם לוקאס ואסקס וטוני קרוס. "יוביץ' לא מתייאש. הוא מבין את הסיטואציה שהוא נמצא בה ונראה יותר טוב מאז שהגיע. הוא לאט לאט נכנס לדינמיקה של הקבוצה ואני סומך עליו" אמר המאמן על החלוץ הצעיר. 

יוביץ'. ימצא את הרשת במאיורקה? (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)
יוביץ'. ימצא את הרשת במאיורקה? (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

משחק נוסף:
חטאפה – לגאנס (19:30)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי