"רק מחליף"? בספרד תוהים על מעמדו של גריזמן בברצלונה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

החלוץ הצרפתי פתח על הספסל ב-1:5 של אלופת ספרד על ויאדוליד, עלה במקומו של פאטי בשלהי המחצית השנייה ואף לא קיבל את הכדור כשהיה במצב קורץ. ב"אס" ניסו להסביר האם מעמדו בהיררכיה של ואלוורדה התערער

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אנטואן גריזמן לא פתח אתמול (שלישי) בניצחון 1:5 של ברצלונה על ויאדוליד, ונכנס כמחליף בדקה ה-63 במקומו של אנסו פאטי שיחגוג מחר את יום הולדתו ה-17. מאמן הקבוצה ארנסטו ואלוורדה טען כי המסע של הצרפתי לניו יורק בסוף השבוע בעקבות הדחייה של הקלאסיקו מול ריאל מדריד לא שינה את החלטתו, והוא בכל מקרה לא היה מתוכנן לפתוח ב-11. ב"אס" הספרדי בחנו את מעמדו של החלוץ על רקע מערכת היחסים עם לאו מסי ולואיס סוארס.

לקראת סיום המשחק סוארס פרץ באגף ויכול היה לבשל לגריזמן, אך העדיף למסור למסי שהחמיץ. האירוע אמנם נתון לפרשנות, אך חלוץ נבחרת צרפת לא אהב כמובן את קבלת ההחלטות של שותפו להתקפה. רבות דובר על מערכת היחסים של הטריו בחוד של ברצלונה והמהלך של החלוץ האורוגוואי קיבל סיקור בתקשורת המקומית, שתהתה האם היה מדובר ביותר מהחלטה מקצועית.

גריזמן נראה טוב במשחקי הבית של אלופת ספרד וכבש מול בטיס, ויאריאל, ו-ולנסיה, ובכל זאת הוא שותף רק כמחליף בשני משחקי הבית האחרונים והוחלף בניצחון 1:2 על סלביה פראג במסגרת ליגת האלופות. אקס אתלטיקו מדריד, שנרכש ב-120 מיליון יורו, משחק באגף השמאלי למרות שזו לא העמדה המועדפת עליו ועל פי תחילת העונה עושה רושם שהוא החלק החלש בטריו עם מסי וסוארס.

לאונל מסי. מהו טיב הקשר שלו עם אנטואן גריזמן? (Alex Caparros/Getty Images)
ליונל מסי. מהו טיב הקשר שלו עם אנטואן גריזמן? (Alex Caparros/Getty Images)

בינתיים, סוארס עצמו חגג ציון דרך מרשים. ב"ספורט" בדקו וגילו כי ויאדוליד היתה הקבוצה היחידה בליגה הספרדית הבכירה מולה לא כבש החלוץ בחמש עונותיו במדינה. הנתון הזה נשבר אתמול, ו-ויאדוליד הפכה לקבוצה ה-27 שסופגת מרגלי סוארס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי