ירדה לקרקע: גרנאדה הפסידה 1:3 לחטאפה ואיבדה את הפסגה

שחקני חטאפה חוגגים
שחקני חטאפה חוגגים | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images

מוליכת הטבלה בפתיחת המחזור לא הצליחה לעשות מה שעשו ברצלונה וריאל מדריד, ושערים של אנחל (35), ארמבארי (41) ותימור (88) נתנו ניצחון לנציגה בליגה האירופי. פואטרס (74) צימק. 1:2 דרמטי לאייבר על ויאריאל

קבוצות: אייבר ויאריאל
(גודל טקסט)

המחזור ב-11 בליגה הספרדית נמשך היום (חמישי), כשבמוקד אייבר גברה 1:2 דרמטי על ויאריאל, ניצחה לראשונה לאחר שלושה מחזורים והתרחקה מהקו האדום. במשחק נוסף מיורקה ואוססונה נפרדו בשוויון 2:2. בהמשך הערב חטאפה הפתיעה עם 1:3 ביתי גדול על גראנדה.

אייבר – ויאריאל 1:2
הצוללת הצהובה הגיעה למפגש מול הקבוצה מחבל הבסקים כדי להשיג ניצחון שלישי ברציפות ב'לה ליגה', אך קבוצת ההתקפה הטובה בליגה אחרי ברצלונה, ספגה הפסד כואב לאחר משחק חלש מאוד שלה. אייבר השיגה ניצחון מוצדק לאחר שאיימה 25 פעמים על השער של סרחיו אסנחו. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של המארחת, שלא הצליחה לנצל את ההזדמנויות ולשים את הכדור ברשת. ויאריאל הייתה קרובה לעקוץ לקראת סוף המחצית, אך סמואל צ'וקווזה החמיץ מקרוב ושתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה בשוויון 0:0.

אייבר המשיכה ללחוץ על השער של הצהובים והשיגה את שער היתרון בדקה ה-62 עם נגיחה אדירה של קיקה אל החיבורים. היא המשיכה לחפש את השער השני ולגמור את המשחק, אבל סבלה מחוסר ריכוז של שחקני ההתקפה שלה ונענשה על כך בדקה ה-88, כשג'רארד מורנו חלף באלגנטיות על פני שוער היריבה מרקו דמיטרוביץ', כבש מול שער חשוף וקבע 1:1. למרות זאת, הצדק נעשה עמוק בתוך תוספת הזמן עם שער דרמטי במיוחד של פביאן אורלנה בדקה ה-95. אייבר השיגה ניצחון חשוב וטיפסה למקום ה-15, כשבמאזנה 12 נקודות. ויאריאל מנגד, פספסה הזדמנות להיצמד אל צמרת הטבלה עם הפסד לאחר שני ניצחונות רצופים ונותרה במקום השביעי עם 17 נקודות.

שחקני אייבר חוגגים (האתר הרשמי)
שחקני אייבר חוגגים (האתר הרשמי)

חטאפה – גרנאדה 1:3
דווקא אחרי שהתחילה את המחזור כמוליכה עם שני ניצחונות רצופים, גרנאדה נעצרה אצל הקבוצה הבינונית ממרכז הטבלה. המשחק החל בקצב איטי, ואף אחת מהקבוצות לא הגיעה להזדמנות אמיתית לפני הדקה ה-35, אז מארק קוקורייה מצא את אנחל חופשי בצד השני של הרחבה והחלוץ הספרדי הכניע את רואי סילבה בדרך ל-0:1 למארחת. ארבע דקות לפני סיום המחצית חטאפה הכפילה את התוצאה, כשמאורו ארמבארי הגיע מאחור לכדור קרן של דויד רמסיירו ונגח אותו פנימה.

אבל למרות היתרון המשכנע, במחצית השנייה חטאפה לא הציגה כדורגל גדול. למזלה, כך גם היריבה שלה, שפשוט סירבה להתקרב לשער. עד הדקה ה-74, אז התקפה נהדרת הסתיימה עם נגיחה של אדריאן ראמוס שאמנם לא היתה חזקה מספיק, אבל אנטוניו פוארטס דחק מקרוב. לא רק שזה לא הספיק לשוויון, אלא שחטאפה כבשה שוב – בבעיטה חופשית אדירה של דויד תימור שעלה מהספסל והבקיע בדקה ה-88.

גרנאדה תקווה לחזור לנצח ביום ראשון כשתארח את ריאל סוסיאדד, כיוון שמיד לאחר מכן מצפים לה שני משחקים קשים נגד ולנסיה ואתלטיקו מדריד, אם כי תהיה פגרת נבחרות בין שניהם. חטאפה, לעומת זאת, תתארח אצל סלטה ויגו בתחילת השבוע הבא לפני שתצא לבאזל למפגש קשה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

תוצאות נוספות
מיורקה – אוססונה 2:2 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי