"סיטואציה לא נעימה": גריזמן עשוי להישאר מחוץ להרכב

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

בברצלונה עדיין לא דואגים מהמצב ונותנים לצרפתי את הזמן, אבל ב"אס" נטען כי מדובר במצב רגיש שבשלב זה משתדלים במועדון שלא לעסוק בו יותר מדי. בשבת: המוליכה תתארח אצל לבאנטה, ואלוורדה יערוך רוטציה?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

פתיחת העונה הרעה של ברצלונה הולכת ונשכחת בזכות התוצאות האחרונות, הקטלונים כבר בפסגת ה"לה ליגה" על אף המשחק החסר זכר לדחיית הקלאסיקו נגד ריאל מדריד, ומחר (שבת, 17:00) היא תתארח אצל לבאנטה ממרכז הטבלה במסגרת המחזור ה-12.

שבעה ניצחונות רצופים רשמה ברצלונה בכל המסגרות, את הביקורות על היכולת החלשה בפראג באמצע השבוע שעבר היא השקיטה עם 1:5 אדיר ביום שלישי על ריאל ויאדוליד, משחק בו ליאו מסי שוב נראה בשיאו כשכבש צמד, ובספרד כבר תוהים האם הדבר נובע גם מכך שבשני המשחקים האחרונים נותר מחוץ להרכב אנטואן גריזמן, שלצד העובדה שהתקשה להציג יכולת גבוהה עד כה העונה, גם לאורך כל החודשים האחרונים נפוצו ידיעות על חוסר תקשורת בינו לבין "הפרעוש".

גריזמן נרכש תמורת 100 מיליון יורו הקיץ מאתלטיקו מדריד, אבל כבר מצא את עצמו מוחלף על ידי עוסמאן דמבלה ואנסו פאטי, שתפס את מקומו בגיל 16, ובברצלונה לא מודאגים מכך עדיין ונותנים לצרפתי את הזמן להתאקלם, אבל גם מודים שמדובר בסיטואציה מאוד לא נעימה ומנסים להבין כיצד קרה הדבר שהחלוץ שהגיע על תקן כוכב לא מוצא את עצמו.


מנסים שלא לדבר על מצבו. גריזמן (Thomas Eisenhuth/Getty Images)

גריזמן היה מועמד לכדור הזהב ב-2016 וב-2018, אלוף עולם עם צרפת ורק בן 28, אבל בברצלונה מסכימים שהוצאתו מההרכב ויכולתו מפתיחת העונה הוא נושא שלא צריך לעסוק בו בשלב זה, במיוחד כדי שלא ליצור סערה, אבל ההופעות האחרונות של מסי ושל פאטי בהחלט יוצרות מצב לא נעים בכל הנוגע לגריזמן שייפגע יותר ויותר בדקות המשחק אם הדברים ימשיכו באותה הדרך. לפי "אס", החלוץ מבין את המצב ומקבל אותו, אבל מתקשה להתאקלם וגם מביע זאת על כר הדשא כשעתים לא זוכה לקבל את הכדור משחקני ההתקפה. לאחרונה ג'רארד פיקה התראיין ואמר כי "היחסים בין מסי לגריזמן טובים, הם שלושה חודשים יחד ועוד לומדים להכיר זה את זה", אבל גריזמן בחודש שעבר סיפר כי הם מתקשים לתקשר בשלב זה ומדובר בקשר שנבנה לאט לאט. 

ביום שלישי תארח ברצלונה את סלביה פראג בליגת האלופות והדעות בספרד חלוקות אם המאמן ארנסטו ואלוורדה יעניק מנוחה למספר משחקניו כבר עתה או שמא רק באמצע השבוע, אחרי בשבת שעברה הם זכו למנוחה בשל דחיית הקלאסיקו נגד ריאל. לא מן הנמנע שנלסון סמדו ינוח ולהרכב עשוי לשוב סרג'י רוברטו שהתאושש מפציעה. גם פרנקי דה יונג צפוי לזכות למנוחה במוקדם או במאוחר, הערכה שמתחזקת לאחר הופעתו המצוינת של ארתורו וידאל שפתח בהרכב באמצע השבוע, כשהצ'ילאני גם עשוי לתפוס את מקומו של ארתור הברזילאי.

במסיבת העיתונאים אמר על כך ואלוורדה: "ימי המנוחה שנתתי בינתיים היו מעטים, אבל אנחנו נפגוש יריבה שלוחצת גבוה ומשחקת מאוד התקפי, השחקנים שלה מאוד מהירים וזה הולך להיות משחק מסובך שהכל יכול לקרות בו. מחוץ לבית הלכנו לאיבוד בחלק מהמפגשים, אבל אנחנו במקום הראשון, זה המקום שבו אנחנו רוצים להיות וכל משחק שלפנינו הוא חשוב מאוד".

ואלוורדה גם נשאל על גריזמן ומסי ואמר: "אני לא מוטרד מכך שמסי זומן לנבחרת ארגנטינה, כשהוא כשיר אנחנו מצפים שהוא יזומן. לגבי גריזמן, הוא משחק באופן קבוע ואני לא רוצה לדבר על נושאים שאינם מקצועיים, ברור שהוא שחקן שלנו שמשחק באופן תמידי".


מסי. ואלוורדה לא מוטרד מנסיעתו לישראל (Thomas Eisenhuth/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי