זידאן: "בייל כאן איתנו. אני לא צריך לשכנע אותו להישאר"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

מאמן ריאל מדריד דיבר על מעמדו של הקשר הוולשי שייעדר מול בטיס, רודריגו והזאר צפויים לפתוח. במשחק נוסף במחזור ה-12 בספרד: סביליה תארח את אתלטיקו מדריד לקרב צמרת, דאבור ייכלל בסגל?

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-12 של הליגה הספרדית ייצאו לדרך מחר (שבת), כאשר המוליכה ברצלונה תתארח אצל לבאנטה (17:00), ריאל מדריד תחפש ניצחון שלישי ברציפות מול בטיס ויריבתה העירונית אתלטיקו תתארח אצל סביליה, כאשר שתי הקבוצות רוצות להישאר קרובות לפסגה. 

ריאל מדריד – בטיס (22:00)
חניכיו של זינדין זידאן באים במצב רוח מרומם לקראת המפגש מול הקבוצה הקטנה של מדריד, לאחר הניצחון המוחץ 0:5 על לגאנס ביום רביעי שהעלה את הבלאנקוס למקום השני בטבלה. ריאל הציגה יכולת נהדרת כשחמישה שחקנים שונים (רודריגו גואש, טוני קרוס, סרחיו ראמוס, קארים בנזמה ולוקה יוביץ') כבשו את השערים במשחק ובעקבות הניצחון בעיתוני ספרד שיבחו את המאמן ואמרו כי נראה שהוא סוף-סוף מצא את ההרכב הנכון עבורו.

יוביץ', אחרי שער הבכורה באמצע השבוע, אמר לקראת המשחק: "הקהל היה קשה איתי, אני מקווה שהוא סומך עלי יותר". הקרב נגד בטיס יהווה את יריית הפתיחה עבור חודש משחקים גורלי של הבלאנקוס, שבין השאר יארחו בברנבאו את פריז סן ז'רמן וגלאטסראיי במסגרת ליגת האלופות.

למרות פתיחת העונה המאכזבת בליגה והביקורות כלפי הקבוצה, היא נמצאת נקודה אחת בלבד מתחת לברצלונה שבפסגה. מבחינה מקצועית גארת' בייל וחאמס רודריגס ייעדרו מהמשחק ואילו לוקה מודריץ' יהיה כשיר, כשפרלאנד מנדי יאבק עם מרסלו על עמדת המגן השמאלי. בחלק הקדמי צפויים לשתף פעולה רודריגו, אדן הזאר ובנזמה. 

רודריגו חוגג. ימשיך לקבל קרדיט בהרכב ריאל מדריד (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)
רודריגו חוגג. ימשיך לקבל קרדיט בהרכב ריאל מדריד (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

זידאן דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות: "יש לנו משחק מסובך מול בטיס, עלינו לעשות את מיטב יכולתנו כדי לנצח. אני מרוצה מהביצועים של אדן הזאר במגרש הוא משתפר מיום ליום וזה היה נורמלי שיקח לו קצת זמן להשתלב".


על גארת' בייל ורודריגו
: "גארת' כאן איתנו, אני לא צריך לשכנע אותו להישאר. הוא מתאמן, אך עדיין לא כשיר למשחק. רודריגו בחור צעיר ושקט שרוצה לעבוד. הוא בן 18, יש לו איכות ואישיות חזקה, הוא היה טוב במשחק האחרון ואנחנו נראה מה יהיה איתו במשחקים הבאים".

חטאפה מנגד ניצבת במקום ה-15 בליגה עם 12 נקודות והיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. היא תקווה להפתיע את זידאן וקבוצתו ולהשיג ניצחון שני ברציפות לאחר שגברה 1:2 על סלטה ויגו באמצע השבוע. נביל פקיר, חואקין וסרחיו קנאלס צפויים לפתוח בהרכב.

גארת' בייל. לא יהיה כשיר למשחק (GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images)
גארת' בייל. לא יהיה כשיר למשחק (GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images)


סביליה – אתלטיקו מדריד (19:30)

שתי הקבוצות מגיעות לרמון סאנצ'ס פיחואן מצמרת הטבלה כשהן מאוזנות עם 20 נקודות ותופסות את המקומות הרביעי והחמישי בטבלה, במרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה. הסגלים למשחק עדיין לא פורסמו ושאלת הכללתו של מואנס דאבור ב-18 עדיין מרחפת באוויר. חניכיו של ג'וליאן לופטגי ללא הפסד בשלושת משחקי הליגה האחרונים והמאמן ספרדי צפוי לפתוח עם צ'יצ'ריטו בחוד על חשבונו של לוק דה יונג, מוניר אל-חדאדי ופרנקו ואסקז אמורים לשתף איתו פעולה בחלק הקדמי.

מן העבר השני אתלטיקו מדריד תקווה להשיג ניצחון חוץ יקר לאחר התיקו 1:1 המאכזב מול אלאבס ביום שלישי האחרון. דייגו סימאונהסובל מרשימת פצועים ארוכה למדי, כאשר ז'ואאו פליקס, סטפן סאביץ', חוסה חימנס ושימה ורסליקו ייעדרו מהמשחק. קוקה, תומאס פארטיי ואלברו מוראטה צפויים לחזור אל ה-11, כשדייגו קוסטה יפתח לצידו של האחרון בחוד.

צ'יצ'ריטו. ימשיך בחוד של לופטגי נגד אתלטיקו (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)
 צ'יצ'ריטו. ימשיך בחוד של לופטגי נגד אתלטיקו (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי