נחשף: תיירי הנרי היה מועמד מוביל לאימון ברצלונה

תיירי הנרי
תיירי הנרי | ROMAIN LAFABREGUE/AFP via Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב כי אלופת ספרד ניהלה מגעים עם שחקנה לשעבר, עוד לפני הקדנציה הקצרה שלו במונאקו. הקשר הטוב עם ליאו מסי היה המפתח להתקשרות, אך חוסר ההצלחה וחידוש החוזה של ארנסטו ואלוורדה הכריעו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

תיירי הנרי מונה השבוע למאמנה של מונטריאול אימפקט, קבוצתו השנייה בתפקיד המאמן הראשי. לפני כשנה, כוכב העל עשה את צעדיו הראשונים על הקווים כשהדריך את מונאקו, אך לאחר שלושה חודשים רעים מאוד פוטר. ב"מונדו דפורטיבו" הקטלוני נחשף היום (ראשון) כי עוד לפני התקופה הקצרה של הצרפתי בנסיכות, שמו היה בין המועמדים המובילים לאימון ברצלונה.

מאמנה הנוכחי של אלופת ספרד ארנסטו ואלוורדה חידש את חוזהו במועדון במהלך העונה שעברה, לאחר סאגה שנמכה מספר חודשים. עוד לפני החתימה הרשמית, נחשף כי מספר נציגים של בארסה יצרו קשר כוכב העבר של הקבוצה הנרי, שסיים תקופה בת שנתיים אשר שימש כעוזר מאמן בנבחרת בלגיה.

לפי הפרסום, הצדדים נפגשו על מנת לדון על גישות התקפיות בהן הוא מאמין ופילוסופיית הכדורגל שלו. המפתח הגדול של מועמדותו של המאמן הצעיר הייתה העובדה כי הוא מכיר את המועדון מבפנים, הצליל לזכות בתארים עם הבלאוגרנה ובעיקר בעל מערכת יחסים טובה עם ליאו מסי, הקפטן והשחקן הבכיר בסגל.

הנרי. עשוי היה לאמן את ברצלונה העונה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)
הנרי. עשוי היה לאמן את ברצלונה העונה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

בסופו של דבר, העובדה כי ואלוורדה סיכם על המשך דרכו עם ברצלונה, בתוספת התוצאות השליליות של הנרי בשלושת חודשיו במונאקו (ארבעה ניצחונות ב-20 משחקים), גרמו למועדון הקטלוני להסיר את שמו מרשימת האלטרנטיבות למשרת המאמן היוקרתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי