Sport1 Banner

זידאן: "שריקות הבוז לא אמורות להשפיע על המשחק של בייל"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

לקראת המשחק נגד אלאבס, מאמן ריאל מדריד התייחס למצבו של הוולשי: "אנחנו איתו, הצוות מחבק אותו". על היריבה: "יודעים מה הם עשו עד כה, אבל יהיה משחק קשה". וגם: השתלבות ואלוורדה בהרכב ולמה ויניסיוס לא נספר

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תנסה לעלות מחר (שבת) לפסגת הליגה הספרדית, לפחות באופן זמני, כשתתארח אצל דפורטיבו אלאבס במסגרת המחזור ה-15 בליגה הספרדית. הבלאנקוס נמצאים במגמת עלייה ויגיעו לאצטדיון המנדיסורוטסה עם תוספת מוטיבציה, שכן ברצלונה תעלה ביום ראשון למשחק חוץ נגד אתלטיקו מדריד ולא מן הנמנע שתאבד שם נקודות ותפנה את המקום הראשון לקבוצה של זינדין זידאן.

נראה שהדברים מתחילים להתחבר לריאל בתקופה האחרונה. את שני המשחקים האחרונים שלה בליגה היא ניצחה ללא קושי, עם 0:4 על אייבאר ו-1:3 על ריאל סוסיאדד. ביום שלישי האחרון היא הציגה יכולת טובה מאוד והובילה בשני שערים נגד פריז סן ז'רמן, אך נרדמה בדקות הסיום ואפשרה לצרפתים לסחוט נקודה בסנטיאגו ברנבאו, מה שלא מנע מזידאן ושחקניו לצאת מרוצים מאוד מההופעה שלהם.

אדן הזאר נפגע בקרסול במהלך ה-2:2 נגד פ.ס.ז' וייעדר מחר, בנוסף לשחקנים שלא צפויים לרדת מרשימת הפצועים בזמן הקרוב: חאמס רודריגס, לוקאס ואסקז, נאצ'ו ומרקו אסנסיו. פרלאן מנדי, שפינה את עמדת המגן השמאלי למרסלו במשחק האחרון, צפוי לחזור להרכב נגד אלאבס. רודריגו הצעיר ימלא את מקומו של הזאר, בעוד לוקה מודריץ' וגארת' בייל עשוי לפתוח במקום טוני קרוס ואיסקו בהתאמה.

הזאר יחמיץ את אלאבס (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)
הזאר יחמיץ את אלאבס (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

זידאן התייצב היום למסיבת עיתונאים לקראת המשחק והזהיר מפני היריבה, על אף העובדה שהיא מדורגת במקום ה-13 בלבד: "אנחנו יודעים מה הם עשו מאז פתיחת העונה, אבל צפוי לנו משחק מסובך נגד יריבה קשה, זה משחק מאוד חשוב עבורנו ואנחנו צריכים להיות מוכנים".

מועד החזרה של הזאר: "לא מדובר במשהו חמור, אבל עדיין אין צפי מדויק לזמן ההחלמה שלו. נראה אם יוכל לחזור בשבוע הבא".

שריקות הבוז לגארת' בייל: "הצוות שלנו מחבק כל שחקן. אנחנו איתו ואני חושב שגם הקהל, זה לא אמור להשפיע על המשחק שלו".


"שריקות הבוז לא אמורות להשפיע עליו". בייל (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

ואלוורדה השתלט על עמדת הקשר המרכזי והדיח ממנה את מודריץ': "מודריץ' הוא מודריץ' ושום דבר לא ישתנה כאן. פדה פותח עכשיו, אבל יש גם את איסקו ואחרים. אני לוקח את כולם בחשבון והפילוסופיה שלי לא תשתנה כל עוד הם יוכיחו שהם רוצים לשחק".

למה ויניסיוס לא נכלל ברוטציה: "יש לי 26 שחקנים ואני צריך להשאיר חלק מחוץ לסגל. מה שהשתנה זה שהזאר ורודריגו כאן, הוא מתאמן טוב אבל יש שחקנים חשובים אחרים ואני צריך לבחור. הוא לא יעזוב, הרגע שלו יגיע והוא יצטרך להיות מוכן מתי שזה יקרה".

עוד באותו נושא: זינדין זידאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי