גריזמן חוזר למטרופוליטנו, קוקה: "מותר לקהל לשרוק בוז"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

הצרפתי יפגוש לראשונה את האקסית, קפטן אתלטיקו, משוכנע: "נשתפר והתוצאות יגיעו, עם הקהל הכל אפשרי". ז'ואאו פליקס יחזור להרכב של סימאונה שיקווה לנצח לראשונה את ברצלונה בליגה. פיקה חוזר מהשעיה

(גודל טקסט)
הקלאסיקו הגדול בספרד כזכור נדחה אז מחר (ראשון) מגיע משחק העונה הראשון בלה-ליגה כאשר אתלטיקו מדריד תארח את ברצלונה (22:00) ואנטואן גריזמן. החלוץ הצרפתי שעזב את הקולצ'ונרוס בטונים צורמים לאחר חמש שנים (כבש 133 שערים), יגיע לראשונה לוונדה מטרופוליטנו כשחקן יריב וצפוי להתקבל בשריקות בוז. הקפטן קוקה אמר על כך: "לכל אחד יש את דעתו וצריך לכבד את זה. את מה שאני חושב אשמור לעצמי". החלוץ, ששבר את הבצורת שלו במהלך הניצחון נגד בורוסיה דורטמונד, ייפתח בהרכב האלופה לאור היעדרותו של עוסמאן דמבלה הפצוע. "המשחק הכי קשה של גריזמן", נכתב בתקשורת הספרדית.


ברצלונה, שחגגה אתמול (שבת) 120 שנה להיווסדות המועדון, ניצחה העונה בשלושה משחקי חוץ בלבד מתוך שבעה והיא תקווה לשפר את המאזן. כרגיל, היא תהיה תלויה לא מעט בליאו מסי שרשם את הופעתו ה-700 במועדון באמצע השבוע. מסי פוגש את הקבוצה מולה כבש את מספר השערים הגבוה ביותר חוץ מסביליה (29 שערים ב-39 משחקים). ג'רארד פיקה שהיה מושעה מהמשחק נגד דורטמונד, יחזור להרכב בעוד בארסה תחסר את סרחיו בוסקטס שספג נגד לגאנס את הצהוב החמישי שלו העונה בליגה.


אתלטיקו מדריד מגיעה למשחק בתקופה רעה מאוד. בשבוע האחרון לא הצליחה לנצח את גראנדה בחוץ (1:1) וירדה למקום הרביעי בטבלה וגם הפסידה 1:0 בטורינו נגד יובנטוס וטרם הבטיחה את העפלתה לשלב שמינית הגמר. ב-16 המשחקים האחרונים ניצחו הקולצ'ונרוס חמישה משחקים בלבד.



מסי. רק נגד סביליה כבש יותר מאשר נגד אתלטיקו (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)


מעבר לכך, דייגו סימאונה יצטרך להתגבר על המחסום הגדול שלו: ברצלונה. המאמן הארגנטינאי לא הצליח לנצח את בארסה עד כה ב-15 משחקי ליגה, גם לא בעונת האליפות (2013/14) והפסיד עשר פעמים. המועדון קרא לאוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה במשחק הגדול עם סרטון שהופץ ברשתות החברתיות בכיכובם של השוער יאן אובלק, הקשר תומאס פארטיי, הבלם פליפה והחלוץ אנחל קוראה.


המארחת בונה בעיקר על אלברו מוראטה שאמנם לא הבקיע בצמד המשחקים האחרונים אך קודם לכן כבש בשישה משחקים ברציפות, וכן על ז'ואאו פליקס שנבחר לשחקן הצעיר הטוב ביותר בשנה האחרונה וצפוי לחזור להרכב. מי שלא יוכלו לעזור הם דייגו קוסטה הפצוע כמובן וכן הבלם חוסה מאריה חימנז.


הקשר קוקה ירשום ציון דרך גדול עם הופעתו ה-300 בליגה, נגד הקבוצה מולה ערך את הופעת הבכורה שלו. קוקה אמר: "התחלנו את העונה לא טוב. היו לנו מצבים נגד יובנטוס אך לא כבשנו, נצטרך להיות חדים יותר. ברצלונה אחת הקבוצות הטובות בעולם עם השחקן הכי טוב בעולם. אנחנו פוגשים את ברצלונה ולא משחקים נגד גריזמן. בחמש השנים שלו כאן הוא נתן הכל. זה משחק מיוחד לכולם, נעשה את הטוב ביותר. זה יהיה משחק מסובך אבל עם הקהל שלנו שתמיד תומך בנו – אנחנו חייבים להיות טובים". 




על המאזן הלא מוצלח נגד ברצלונה: "כל משחק הוא עולם אחר. קשה לחלץ מולם את הכדור אבל אנחנו מאוד אינטנסיביים. יש לקבוצה הזו הרבה מאוד איכות. אנחנו סומכים על כל מי שכאן מבחינה פיזית וטכנית. יש דברים לשפר וזה יקרה והתוצאות יגיעו. סימאונה? אני מכיר אותו מאז שהגיע, הוא לא השתנה. יש לו את אותה אנרגיה בכל משחק כאילו זה גמר, הוא אומר לנו שכל המשחקים חשובים באותה המידה"".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי