מסי הודה: "התאכזבתי כשרונאלדו זכה בכדור הזהב החמישי"

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו
ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

הפרעוש דיבר על יריבו הפורטוגלי בראיון למגזין 'פראנס פוטבול' אחרי הזכייה השישית: "נפגעתי כשלא הייתי יותר לבד בפסגה". וגם: מי השחקן הטוב בהיסטוריה לדעתו?

(גודל טקסט)
ליונל מסי זכה שלשום (שני) בכדור הזהב היוקרתי של העיתון הצרפתי 'פראנס פוטבול', בפעם השישית בקריירה, והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שרושם את ההישג הזה. הזכייה המרגשת עוררה תגובות סוערות מסביב לעולם, ובעיקר מ'מחנה כריסטיאנו רונאלדו', כשאחותו של הכוכב תקפה את וירג'יל ואן דייק שעקץ את הפורטוגלי, וגם חברו לקבוצה, ג'ורג'יו קייליני הפנה אצבע מאשימה כלפי ריאל מדריד.


הפרעוש עצמו לא הצליח להסתיר את ההתרגשות בטקס המרגש, ולאחר ההמולה, העניק ראיון למגזין הצרפתי בו דיבר על CR7, יריבו הנצחי, על החשיבות של כדור הזהב וגם סיפק תשובה מפתיעה לגבי הויכוח: מי השחקן הטוב בעולם? 


הכוכב הארגנטינאי הודה באופן לא אופייני על האכזבה מהצלחתו של רונאלדו: "נהניתי להיות השחקן היחידי בהיסטוריה שזכה בחמישה כדורי זהב. כשכריסטיאנו זכה בפעם החמישית, אני מודה שנפגעתי. לא הייתי יותר לבד בפסגה, אבל באותה עונה, הגיע לכריסטיאנו לזכות ולא יכולתי לעשות כלום כדי לשנות את זה". 





מסי המשיך לדבר על היריבות עם הפורטוגלי: "אני מבין למה הוא לא זכה העונה. המטרה היא בסופו של דבר להצליח בליגת האלופות, המפעל שנותן לך את הסיכוי הכי גדול לזכות בכדור הזהב. כשרונאלדו זכה בכדור הזהב, הוא זכה בגלל התצוגות שהוא סיפק בליגה הספרדית ובצ'מפיונס. התוצאות בהחלט השפיעו".


כשנשאל מי השחקן הטוב בהיסטוריה, הכוכב סיפק תשובה מפתיעה: "בכנות, אני לא יודע מי השחקן הכי טוב בכל הזמנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי