"מסי, אל תפרוש לעולם", בוסקטס: "עוד יום במשרד"

ליאו מסי עם כדור הזהב
ליאו מסי עם כדור הזהב | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

בספרד מהללים את ברצלונה ובטוחים שהניצחון על מאיורקה היה משחקה הטוב ביותר העונה. הקפטן, שרשם ציון דרך על חשבון רונאלדו, זוכה לשבחים. ואלוורדה: "הוכיח מדוע קיבל את כדור הזהב". וגם: ראקיטיץ' מאושר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעוד עשרה ימים יגיע הקלאסיקו הגדול וברצלונה אלופת ספרד תעשה הכל כדי להגיע למשחק היוקרתי מהמקום הראשון בטבלה. בארסה הביסה אתמול (שבת) 2:5 את מאיורקה בקונצרט כדורגל נפלא. זו הייתה המאניטה (חמישייה) הרביעית שלה בשבעה מחזורי ליגה. איבן ראקיטיץ' זכה למחמאות ב"מארקה" עליו נכתב: "ברצלונה באמת רוצה למכור אותו? משחק שלישי ברציפות בהרכב ושוב הוא שיחק נהדר". לואיס סוארס הבקיע נגד כל היריבות אותן פגש עד היום בספרד (28) והשוער מארק אנדרה טרש טגן היה ליחיד באירופה שרשם שני בישולים העונה. אבל, עם כל הכבוד, הלילה הזה היה כולו ליאו מסי.

לפני המשחק הזוכה הטרי בכדור הזהב הציג את הפרס לראווה ובגאווה לעיני אלפי האוהדים כשעלה לכר הדשא עם ילדיו ובהמשך כבש שלושער. זה היה השלושער ה-35 שלו בלה-ליגה, יותר מכל אחד אחר, כשגם בשיא הזה הוא הותיר את כריסטיאנו רונאלדו מאחוריו. כמו כן, מסי הגיע ל-12 שערי ליגה העונה והפך לפיצ'יצ'י של הליגה כשהוא עוקף את קארים בנזמה מריאל מדריד. בעוד הצרפתי כבש 11 שערים ב-14 הופעות, מסי היה זקוק לעשרה משחקים בלבד.

בספרד הרעיפו שבחים על האלופה שהייתה בשיאה. "מסי, אל תפרוש לעולם", נכתב בשער "ספורט". בטור דעה נכתב: "מסי והסיפור האינסופי שלו. בארסה הייתה קטלנית בהתקפה והעבירה את הכדור כל כך מהר, היריבה נראתה כמו צעצוע שבור". "מוזיאון מסי" הייתה כותרת נוספת כאשר הקפטן זכה לציון 10 בעיתון. גם לואיס סוארס זכה לשבחים: "סוארס הצטרף למסיבה" ו"לא תראו עוד שער כזה בעקב, זה היה מעשה אומנות". בספרד הייתה תמימות דעים לכך שזה היה המשחק הטוב ביותר של האלופה העונה.

ראקיטיץ אמר: "אני רוצה לתת את הכל ואם אוכל להמשיך לשחק כאן אז בארסה היא המקום המושלם עבורי. אני מוכן לכל דבר ורוצה לעזור לקבוצה להשתפר. אף אחד לא נותן לך כלום במתנה". על המשחק: "הסתדרנו טוב נגד קבוצה שרצתה לשחק והגיע לנו לנצח, זה היה המשך לניצחון שלנו במדריד. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר".

ארנסטו ואלוורדה החמיא לשער הנפלא של סוארס: "הופתעתי מאוד, הוא שחקן שאני מאוד אוהב, אבל הייתי משוכנע שהוא ינסה למסור מהמצב הזה. אני מודע לאיכויות שלו אך זה היה שער יוצא דופן". המאמן הוסיף שהוא שמח שהמשחק האחרון בליגת האלופות אינו מכריע ולכן הקבוצה תבצע שינויים ושחקנים בכירים יקבלו מנוחה. על ראקיטיץ': "הוא משחק ברמה גבוהה מאוד, אין לי שום תוכניות לחורף". על מסי: "הוא הראה מדוע הוא קיבל את כדור הזהב".

סרחיו בוסקטס: "המשחק של מסי? זה היה עוד מופע, עוד יום במשרד. אנחנו נהנים לשחק איתו. הקבוצה ממשיכה להשתפר, אנחנו נגיע טובים יותר לחצי השני של העונה, אני בטוח בכך. ראקיטיץ'? לא היו לו הרבה דקות אבל הוא המשיך לעבוד קשה וחיכה להזדמנות שלו. זו החלטה של מאמן אבל ברור שהוא חשוב לנו".


שער ענק. סוארס כובש בעקב ( Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי