בארסה תנסה לצרף את ניימאר בקיץ, לאפורטה יתמודד על הנשיאות?

ניימאר
ניימאר | David Ramos/Getty Images

לפי "מונדו דפורטיבו", האלופה תעשה מאמץ לצרף את הכוכב אם ישמור על כושר טוב וימנע מפציעות ויש כבר תוכנית . הספרדי שכיהן בתפקיד בין 2003 ו-2010: "זה יהיה טוב אם אנצח בבחירות ב-2021 ואז פיקה יחליף אותי"

(גודל טקסט)

סאגת ניימאר העסיקה את כל אוהדי הכדורגל במשך קיץ שלם אך לבסוף הכוכב הברזילאי נשאר בפריז סן ז'רמן בלית ברירה. רק לפני שמונה ימים סיפר ניימאר בראיון כי הוא לא מתכוון לעזוב את אלופת צרפת, אך משום מה ההערכות הן שהכוכב יהיה 'מלפפון' לוהט גם הקיץ. ככה בעיקר חושבים בספרד. בשער עיתון "מונדו דפורטיבו" הייתה כותרת מפוצצת הבוקר: "ניימאר 2020". האם הברזילאי יחזור בכל זאת לקאמפ נואו והעסקה שלא התממשה – בסה"כ נדחתה בשנה?

בדיווח נכתב כי ניימאר עדיין נחוש מאוד לחזור לספרד ודבריו בתקשורת הם בסה"כ מידה של פייסנות כדי להנמיך להבות ולהתחבב מחדש על אוהדי פ.ס.ז' וחבריו לקבוצה. נכתב כי אם ניימאר יהיה בכושר טוב ויימנע מפציעות – בארסה תעשה הכל כדי לצרפו. הוא פתח את העונה בצורה צולעת וסבל מפציעה בת חודש ובהמשך נפצע שוב, אך ניימאר חזר לתת שואו על כר הדשא. ב-12 משחקיו העונה כבש תשעה שערים ובישל עוד שישה, ובקאמפ נואו בטוחים שהטרנדיטה "M-S-N" יוכל להצית מחדש את הדמיון.

עוד צוין כי תנאי הכרחי בעסקת הענק יהיה מכירתו של פיליפה קוטיניו, בין אם לבאיירן מינכן אליה הוא מושאל העונה (סעיף רכישה בגובה 120 מיליון יורו), ובין אם לקבוצה אחרת. מעבר לכך, הברזילאי ייפנה לפיפ"א בתקווה שתג המחיר שלו יהיה 180 מיליון יורו זאת לאור העובדה שזו עונתו השלישית בקבוצה. מעבר לכך ההנחה היא שפ.ס.ז' תשקיע את מרבית מאמציה בשמירה על קיליאן אמבפה שמחוזר נמרצות על ידי ריאל מדריד, ותציע לו חוזה עתק.

 

עוד בברצלונה, נשיא המועדון בעבר, ז'ואן לאפורטה, שהיה חלק מתקופת ההצלחות (התמנה ב-2003 ועזב ב-2010) התראיין ל-"RAC1" וכמובן דיבר על המועדון. הוא הפתיע כשאמר שייתכן שיחזור להתמודד על כנס הנשיאות ב-2021. כשנשאל האם הוא מתכוון לנסות את מזלו, אמר: "אם אני רואה שאין מועמד שמשכנע אותי, וכרגע אני די במצב הזה, ואם זה עדיין ירגש אותי, כמו עכשיו – אז בוודאי".

לאפורטה הוסיף: "אני אתכונן למקרה וארצה להציג את עצמי, תהיה לי תוכנית פעולה מדוקדקת ומרשימה. כשאתה בחוץ יש לך זמן לתכנן לשנים הבאות. זה לא יהיה רע אם הייתי מנצח בבחירות הבאות ולאחר מכן יגיע ג'רארד פיקה ויחליף אותי". לאפורטה החמיא לבלם: "הוא יהיה מה שהוא רוצה להיות בבארסה מכיוון שהוא אדם מרשים וחכם בעל אינטיליגנציה רגשית יוצאת דופן. הוא יודע לעשות עסקים ומוכן לאתגרים".

על ההבדלים בין הקבוצה הנוכחית של בארסה לזו מ-2009: "בארסה חייבת תמיד לחפש מצוינות. זה המשחק הזה. היה לנו מאמן נהדר, ליאו מסי, צ'אבי, אנדרס אינייסטה וסמואל אטו, אבל גם רוח קבוצתית נהדרת, כולם גרמו לנו ליהנות. אנחנו לא יכולים להתעלם מכך שזו הדרך שמגדירה אותנו". על הארכת חוזהו של מסי: "אני מאמין שתמיד צריך לחדש את החוזה שלו כמה שיותר, לעשות כל מאמץ כלכלי בנושא. מבחינה ספורטיבית הוא נפלא והוא מרגיש מוערך, השחקן הטוב בעולם וגם הגדול בהיסטוריה".

 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי