אינטר מודאגת? דיווח: בארסה סימנה את לאוטרו וסנסי לקיץ

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | MIGUEL MEDINA / Contributor

בספרד חשפו את התוכנית של אלופת ספרד - החתמת חלוץ וקשר מרכזי, כאשר יש לה 75 מיליון יורו לרכש מעבר לכסף שייכנס ממכירות. וגם: החלום של פאטי וההשתלבות של גריזמן בחדר ההלבשה

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה יצאה לפגרת חג המולד במצב רוח נפלא עם המקום הראשון בספרד ועוד משחק התקפי משכנע כשהביסה 1:4 את אלאבס ביום שבת. אולם, בקבוצה של ליאו מסי התיאבון אף פעם לא נגמר. לפי "ספורט", הנשיא ג'וזף ברתומיאו נפגש עם המנהל הספורטיבי והצוות המקצועי כדי לתכנן כבר עכשיו את הקיץ הקרוב. לאלופת ספרד, לפי הדיווחים, יש 75 מיליון יורו לרכש מעבר לסכום שייכנס ממכירות. שני שמות שעל הכוונת הם שחקניה של אינטר – החלוץ לאוטרו מרטינס והקשר סטפנו סנסי.

קשר מרכזי וחלוץ הוגדרו כ"מטרה המינימלית" של המועדון על פי הדיווחים בתקשורת, כשהשאר יהיה תלוי בהתפתחות השחקנים הצעירים של המועדון.  "פסגת 2020" נכתב בשער העיתון "ספורט" הבוקר. בבארסה יודעים שאיבן ראקיטיץ' וארתורו וידאל (שמבוקש בנראזורי) יעזבו בקיץ כשתישאר להם רק עונה אחת בחוזה. הרצון הוא לראות קשר פיזי עם קריאת משחק ברמה גבוהה. סנסי מוגדר כשחקן עם מאפיינים דומים לצ'אבי והוא עשוי לעלות 50 מיליון יורו, אך הרצון של אינטר לצרף את וידאל יכול להוריד את מחירו.

לגבי לאוטרסו, ההתעניינות בחלוץ שרושם עונה נהדרת (13 שערים בכל המסגרות) היא לא סוד. נכתב כי הדיון על עמדת החלוץ בברצלונה נערך כבכל שנה אך הפעם, למרות כושר ההבקעה של לואיס סוארס – יגיע לו מחליף. לאוטרו מוערך במאה מיליון יורו ולכן ניימאר עדיין באופק. נכתב כי גם באינטר יודעים שהכל יהיה תלוי בהחלטתו של החלוץ.

 
 


עוד בברצלונה, החלוץ הצעיר אנסו פאטי ביקר בבית הספר בו התחנך, יחד עם אביו, התקבל בהתלהבות רבה על ידי הילדים וחלק איתם חוויות. כשנשאל על האפשרות שישחק ביורו הקרוב במדי ספרד אמר: "הלוואי שזה יקרה, אני מאוד מקווה" והוסיף: "אני מרגיש בבית, זה לא מוזר עבורי להיות כאן, בכלל לא, כולם חברים שלי". אביו בורי סיכם: "אנחנו לא שוכחים מניין באנו, הרגליים של פאטי על הקרקע". פאטי טרם קיבל שיחק במדי נבחרת ספרד אך כן ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת עד גיל 21 בחודש אוקטובר והפך לשחקן השני הצעיר ביותר שעושה זאת – רק בויאן קרקיץ' היה צעיר ממנו.

בספרד המשיכו לעסוק גם באנטואן גריזמן. ב"ספורט" פירטו כיצד גיבש את מעמדו בחדר ההלבשה של ברצלונה והפך בהדרגה לשחקן אהוב בקבוצה. נכתב שהמפתח הוא הצניעות. גריזמן, על אף תג המחיר והישגיו לאורך הקריירה – לא הגיע ככוכב אלא עבד קשה מהרגע הראשון. הקליקה הצרפתית בהחלט עזרה לו – עוסמאן דמבלה, סמואל אומטיטי וקלמנט לנגלה קיבלו אותו בזרועות פתוחות, אבל גם ליאו מסי הציע את עזרתו ועוד שחקנים בכירים כמו איבן ראקיטיץ', לואיס סוארס ומארק אנדרה טר שטגן. גם בקבוצה יודעים לא פעם כי העמדה באגף קשה עבורו. עד היום הוא כבש רק שמונה שערים אך בקבוצה בטוחים כי הטוב ביותר עוד לפניו.


אנסו פאטי. חולם לשחק ביורו (ISABELLA BONOTTO / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי