בספרד קטלו: "בארסה מחפשת מאמן בגוגל", נשקלת האפשרות לצרף חלוץ

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Alex Caparros/Getty Images

הנרי, פוצ'טינו למרות היותו מזוהה עם אספניול וגם מרסלו ג'זארדו מועמדים להחליף את ואלוורדה שעשוי להיות מפוטר היום. אינייסטה מתח ביקורת על ההתנהלות. וגם: המועמדים להחליף את סוארס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בספרד דווח בשעות הלילה כי לאחר סירובו של צ'אבי, גם רונלד קומאן, מאמן נבחרת הולנד היום ושחקן העבר של המועדון, דחה הצעה להתמנות למאמן ברצלונה באופן מיידי. בכלי התקשורת ממשיכים לעקוב באדיקות אחרי עתידו של ארנסטו ואלוורדה שיעביר את אימון הבוקר וייפגש לאחר מכן עם הנשיא. ואלוורדה עשוי להיות מפוטר היום (שני).

"פגישת ההנהלה הייתה הרבה יותר 'בחוץ' מאשר בפנים", נכתב ב"מונדו דפורטיבו" בהקשר לכך שכולם יודעים שמעמדו מעורער ונמצא בסכנה. פגישת ההנהלה נערכה בשעות הקטנות של הלילה לאחר חזרתו של אריק אבידל במקטאר. שני שמות שעלו כמועמדים להחליף את המאמן הם מאוריסיו פוצ'טינו שפוטר מטוטנהאם, על אף היותו מזוהה עם אספניול, וכן קיקה סטיין בשל סגנון המשחק שלו בלאס פלמאס ובטיס, שהתבסס על שליטה בכדור. "מחפשים מאמן", נכתב בשער "ספורט" כאשר באתר עצמו דווח כי בארסה רוצה מאמן למשך שישה חודשים שיכשיר את הקרקע לצד שמותיהם של תיירי הנרי (שנכשל כזכור במונאקו), גבי מיליטו מאסטודיאנטס וכן מרסלו גז'ארדו. ב"מונדו דפורטיבו" כעסו: "ברתומיאו מחפש מאמן בגוגל".

הצרות של ברצלונה לא מסתיימות כאן. בספרד מדווחים כי במועדון מתלבטים האם להחתים חלוץ '9' לאור פציעתו של לואיס סוארס שסיים את העונה, כששיש מודעות לכך שהשוק בחלון ההעברות בינואר קשה מאוד. לאוטרו מרטינס הוא הפנטזיה של ברצלונה אך המצוין של אינטר יקר מדי עבורה, וסעיף השחרור שלו יהיה 111 מיליון יורו – בקיץ. כריסטיאן סטואני (33), שכבש הרבה שערים בג'ירונה והיה מועמד בעבר – עשוי להצטרף. החלוץ לא רצה להיות שחקן ספסל אך כעת דברים השתנו. לחלוץ סעיף שחרור בגובה 25 מיליון יורו. הוא כבש 16 שערים ובישל עוד גול בליגת המשנה. צ'ימי אווילה מאוססונה שכבש עשרה שערים באוסוסנה העונה וכן קרלוס ולה מארה"ב, עלו גם כן כמועמדים. בספרד דווח גם כי נעשה פנייתה לדינמו זאגרב לגבי דני אולמו אך התקבלה תשובה שלילית.

מי שהתייחס למצב המסובך בברצלונה הוא אנדרס אינייסטה שמשקיף בדאגה מיפן על מה שקורה. בראיון ל"אל טרנזיסטור" הוא מתח ביקורת על ההנהלה: "צריך לתת כבוד למאמן הנוכחי שלך, מה שקורה ממש מכוער וזה פוגע בו מאוד, מצבו של ואלוורדה נחלש משמעותית". אינייסטה הוסיף שהוא לא משוחח עם ברתומיאו לעתים תכופות אך שהיחסים ביניהם טובים. "אני מקווה שהמצב הנוכחי שמפריע לכולם, אם זה השחקנים, האוהדים וגם אנשי המועדון – ייפסק".

איך לא, אינייסטה נשאל על צ'אבי: "גם הוא וגם קומאן הם חלק משמעותי מההיסטוריה של ברצלונה ומכירים את המועדון. הניסיון בלבד הוא לא זה שמכריע. צ'אבי הוא זה שיודע הכי טוב אם הוא מוכן למשימה כבר עכשיו או לא". אינייסטה סיכם בנימה אופטימית: "למרות כל מה שקורה, סגנון המשחק של ברצלונה שונה מזה של כל קבוצה אחרת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי