ברתומיאו: "צ'אבי יאמן את ברצלונה יום אחד, אין ספק"

קיקה סטיין, ז'וספ מריה ברתומאו, אריק אבידאל
קיקה סטיין, וג'וזף ברתומיאו. המאמן ימשיך | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

הנשיא הסביר איך בארסה בחרה במאמן החדש: "קיקה ידע שהוא אחד המועמדים, הוא משחק את הכדורגל שאנחנו אוהבים לראות" וחשף את תנאי החוזה: "חתם עד 2022 אך הוסבר לו שיש למועדון סעיף יציאה בשל הבחירות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

נשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומיאו, ספג לא מעט ביקורות על כך שלא פיטר את ארנסטו ואלוורדה במהלך הקיץ, וכשבחר לעשות זאת – פעל בצורה לא יפה. ברתומיאו סיפק היום (רביעי) הסברים לבחירה בקיקה סטיין  בראיון ל"ספורט" כמובן לא שכח את צ'אבי ואת ארנסטו ואלוורדה.

ברתומיאו אמר על המאמן המפוטר: "אני רוצה לומר שהוא, ואלוורדה, עשה עבודה נהדרת בשנתיים וחצי האלה, אנחנו מודים לו על ההצלחות, התארים, הדרך שלו, היחס שהפגין, המקצועיות ומכל הכל – האינטיליגנציה שלו. הוא השאיר הרבה דברים טובים במועדון אבל הגיע הזמן לתת לקבוצה דחיפה חדשה".

הנשיא המשיך: "עם קיקה סטיין היו דיונים  ושיחות לפני כמה ימים, הוא אמר שהוא יודע שהוא ברשימת המועמדים, אבל לא חשב שהוא זה שייבחר. הדירקטוריון בחר בו, אריק אבידל תמך בכך והתקשרו להודיע לו בחיוך 'אתה הנבחר'".

על הבחירה הסופית: "אני חושב שנשתפר, המועדון נהנה שנים רבות, ואנחנו חייבים להמשיך להצליח ועל כן דרושה עבודה, מחויבות ולקיקה יש את זה. ראינו אותו בקבוצות בהן אימן. ראינו איך הוא שיחק בכדורגל וגם סבלנו ממנו בקאמפ נואו כשהגיע עם קבוצותיו (בטיס ניצחה בקאמפ נואו 3:4 בעונת 2018/19 ומאז בארסה לא נכנעה בביתה). אני משוכנע שנמשיך לשחק טוב. יש לו פילוסופיה ברורה של כדורגל. הוא אוהב משחק שאוהבים לצפות בו ובגלל זה הוא נבחר. כס המאמן פתוח לרבים, כרגע יש לנו מאמן שחתם לשנתיים וחצי אבל כבר הוסבר לו שלמועדון יש סעיף יציאה בשנת 2021 בשל הבחירות לנשיאות, ואם הנשיא החדש ירצה להחליף אז הוא יוכל לשנות".

על צ'אבי: "אין ספק שיום אחד הוא יאמן את בארסה. הוא מסוגל לכך, הוא מבין בצורה מושלמת את הכדורגל שלנו. אבל עכשיו קיקה סטיין הוא המאמן שלנו עכשיו. גם זמנו יגיע".

צ'אבי עם מסי. גם זמנו יגיע (Gettyimages)

 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי