"סטיין הטביע את חותמו בבארסה ומסי כרגיל זה שמכריע"

קיקה סטיין
קיקה סטיין | Alex Caparros/Getty Images

ב"ספורט" הקטלוני סיכמו את הבכורה של המאמן בברצלונה: "החלטה להכניס את פוץ' הייתה מנצחת. עם מעל 80% החזקת כדור, משחקו הראשון היה מחווה גדולה לקרויף". וגם: הנתונים המטורפים של אלופת ספרד נגד גרנאדה

(גודל טקסט)

עידן חדש נפתח אתמול בהצלחה (ראשון) בברצלונה, כשקיקה סטיין צלח את משחק הבכורה שלו על הקווים של אלופת ספרד עם 0:1 קטן על גרנאדה. כמו בהרבה משחקים בשנים האחרונות, האיש שהיה שם עבור בארסה ברגעי ההכרעה היה ליאו מסי, שכבש בדקה ה-76 את שער הניצחון ובכך החזיר את בארסה למקום הראשון בליגה הספרדית, בצוותא עם ריאל מדריד.

בעיתון "ספורט" הקטלוני סיכמו את הבכורה המוצלחת של סטיין: "עם הרבה מאוד לחצים ותקוות הגיע קיקה סטיין למשחק הבכורה בספסל של ברצלונה. הציפיות ממנו היו גדולות מאוד לאחר האוויר החדש שהכניס במועדון אחרי שהחליף את ארנסטו ואלוורדה".

"בהתחלה, היה אפשר להתאכזב מסטיין. ארתור וריקי פוץ' פתחו על הספסל, כשאיבן ראקיטיץ' וארתורו וידאל היו אלה שקיבלו את המקום בהרכב. כלומר, זה הרכב מדויק לזה שוואלוורדה עצמו היה פותח איתו. סטיין נמצא בסך הכל מספר ימים במועדון, אז ככה שההחלטה הזו נראית הגיונית. בארסה סיימה את המחצית הראשונה עם מעל ל-80% בהחזקת הכדור. זו מחווה אדירה של סטיין לעברו של יוהאן קרויף, אשר הוא מעריץ אותו מאוד".


סטיין בקאמפ נואו. "מחווה אדירה ליוהאן קרויף"

בהמשך נכתב: "סטיין לא אהב את הלחץ שהפעילה גרנאדה במחצית השנייה ומהר מאוד פנה לספסל שלו. ריקי פוץ' נבחר להיות האיש שישנה את המשחק, וזה היה מהלך מנצח. אחרי שגרנאדה נותרה בעשרה שחקנים זה היה תורה של בארסה לבצע מהלך מוכר, כשווידאל, מסי וגריזמן החליפו ביניהם מסירות ובסופו של דבר הצ'יליאני סידר לקפטן את השער המנצח. את המהלך כולו התחיל פוץ', שחילץ כדור מההגנה היריבה ודחף את הקבוצה לניצחון".

השינוי בברצלונה היה ברור. במהלך התקופה של ואלוורדה הקבוצה רשמה 600 מסירות בממוצע למשחק. כבר בהופעת הבכורה של סטיין נרשמו מעל ל-1,000 מסירות מרגלי הבלאוגרנה, כש-921 גם מצאו את הכתובת הנכונה. בסיום המשחק נמצא שבארסה החזיקה הכדור ב-82% מדקות המשחק, נתון חריג מאוד ביחס לעונות האחרונות.

כאמור, ארתור הברזילאי התחיל את המשחק על הספסל, אך עלה בהמשך מהספסל למשחקו הראשון מאז שנפצע אצל אתלטיקו מדריד בתחילת חודש דצמבר. ברצלונה עתידה לשחק שני משחקים בחמשת הימים הקרובים – תחילה, משחק הגביע הקליל נגד איביזה הצנועה. ביום שבת הקרוב היא תתקבל ביריבה חזקה עוד יותר כשתתארח אצל ולנסיה.


ארתור. חזר מהפציעה שספג לפני כמעט חודשיים (Aitor Alcalde/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי