סטיין אישר שברצלונה מחפשת חלוץ. מסי מחוץ לסגל לאיביזה

קיקה סטיין
קיקה סטיין | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

קפטן אלופת ספרד יקבל מנוחה במשחק הגביע נגד היריבה מהליגה השלישית, יחד עם פיקה ובוסקטס. המאמן על חיזוק החולייה הקדמית: "נכון שאנחנו מדברים על זה, דברים עוד צריכים להבשיל". דיווח: אובמיאנג מועמד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שניצח 0:1 את גרנאדה במשחק הבכורה שלו כמאמן ברצלונה, קיקה סטיין ינסה לעלות עם אלופת ספרד לשמינית גמר גביע המלך כשיתמודד מחר (רביעי, 20:00) מול איביזה מהליגה השלישית. הקטלונים יחסרו כמובן את לואיס סוארס ועוסמאן דמבלה הפצועים, בעוד ארתור ומארק אנדרה טר שטגן, שהתאוששו מפציעות ופתחו בהרכב בשבת האחרונה, נכללו בסגל הסופי אך עשויים לקבל מנוחה מתוך מחשבה קדימה לקראת ההתמודדות עם ולנסיה במחזור הליגה הקרוב.

מאמנה של ברצלונה התייצב היום מול המיקרופונים לקראת המשחק ואישר כי לאור פציעתו של סוארס, שככל הנראה לא ישוב לשחק העונה, ברצלונה מחפשת חלוץ רחבה שימלא את מקומו של האורוגוואי: "זה נכון שאנחנו מדברים על זה, אבל הדברים עוד צריכים להבשיל", סיפר סטיין ואמר שאינו מודאג מכך שחלון ההעברות ייסגר בעוד עשרה ימים: "זה לא נושא שמטריד אותי יותר מדי. אני צריך לדון בו לעומק עם ההנהלה, אני לא יכול ולא חושב שאני צריך לענות על זה עדיין. חבל שנבזבז עוד זמן בשאלות על זה".

בתוך כך, באתר "גול" נכתב היום שאחד המועמדים העיקריים של הקטלונים לחיזוק החלק הקדמי הוא לא אחר מפייר אמריק אובמיאנג. לפי הדיווח, בארסה מקווה שארסנל תסכים להשאיל אליה את החלוץ הגאבוני לחצי עונה, כפתרון זמני לפני הבלאוגרנה יגישו הצעה על לאוטרו מרטינס בקיץ. בנוסף, הבוקר פורסם ב"ספורט" שאלופת ספרד סימנה את טימו ורנר כמטרה.

לאחר מסיבת העיתונאים פרסמה ברצלונה את הסגל למשחק ובו התברר כי ליאו מסי נותר בחוץ, יחד עם ג'רארד פיקה וסרחיו בוסקטס. עוד לפני כן, כשהמאמן נשאל לגבי שיתופו של הקפטן, הוא השיב: "אף אחד לא מפספס מי זה ליאו מסי. כשאני רוצה משהו מהשחקנים, אני מנסה לשכנע אותם שזה הכי טוב עבורם מנקודת המבט שלי ומעבר לכך אפשר לנהל על זה דיון, אני לא כופה שום דבר. אני מנסה לשכנע ובדרך כלל הם מקשיבים לי".

בהמשך לסוגיית החיזוק, סטיין נשאל לגבי אמרסון, המגן הימני בן ה-21 שבארסה רכשה בצוותא עם בטיס לפני שנה: "הוא שחקן שאני מכיר היטב, אני רואה את ההתקדמות שלו וזה נכון שהוא משתפר בכל יום, כשהזמן יגיע נבחן את האפשרות וניקח אותה בחשבון. מקווים שהוא לא יצטיין מדי נגדינו".

על חשיבות גביע המלך: "כל מפעל חשוב בעיניי. תמיד אהבתי את הגביע, זו תחרות יפה וננסה לנצח בה כמובן, בדיוק כמו בליגה ובליגת האלופות. המטרות ברורות".

לסיום, האיש על הקווים של הבלאוגרנה דיבר על דמבלה, שצפוי לשוב בחודש הבא לאחר היעדרות ארוכה: "ללא ספק הוא יהיה שחקן חשוב. הוא כדורגלן יוצא דופן שלא זכה ליותר מדי המשכיות, אני מקווים ובטוחים שהוא יעזור לנו מאוד".

שחקני בארסה באימון (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)
שחקני בארסה באימון (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי