"בדיוק בשביל זה הגיע גריזמן – לנצח משחקים כשמסי בחוץ"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | JAIME REINA/AFP via Getty Images

הצרפתי השלים צמד עמוק בתוספת הזמן והעניק לברצלונה 1:2 על איביזה מהליגה השלישית בגביע, אבל היה היחיד שזכה לשבחים. סטיין אחרי משחק פושר נוסף: "אני לא מרוצה, אבל היו קשיים ומגיע כל הכבוד ליריבה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

קשה להאמין שמישהו ראה דבר כזה מגיע, אבל באתר הקטלוני "ספורט" נכתב הבוקר (חמישי) באחת הכותרות: "בדיוק בשביל זה הגיע אנטואן גריזמן". אז נכון שהצרפתי כבש צמד, השני בדקה ה-94, וניצח לברצלונה את המשחק, אבל מי בכלל חשב שאלופת ספרד תתקשה מול איביזה הקטנה מהליגה השלישית ותצטרך להכריע את המשחק עמוק בתוספת הזמן כדי לעלות שלב בגביע המלך?

חשבון הטוויטר הרשמי של איביזה צייץ שבאופן מוגזם הוסיף השופט שש דקות תוספת הזמן, וארבע דקות אחר כך כבר גריזמן כבש את שער הניצחון. ב"ספורט" החמיאו וטענו כי לנוכח פציעת לואיס סוארס, אלוף העולם סיפק את התשובה לניסיונות למצוא לו מחליף: "הוא עשה בדיוק את מה שמצפים משחק שמכריע משחקים וגם מחלוץ '9'. הוא שיחק במרכז הרחבה והצליח להכריע משחק מאוד מכוער, אבל הכי חשוב שהוא עשה את זה בדיוק מהסיבה שהביאו אתו – לנצח לברצלונה את המשחק כשהיא בלי ליאו מסי".

ומה היה לומר לסטיין על הופעה שנייה מאוד פושרת שלו על הקווים? "לא אהבתי את מה שראיתי, אבל אני מבין את הקשיים שהיו כמו דשא מלאכותי ותאורה בעייתית. זה יכול לעזור לנו, כי נסיק את המסקנות מהמשחק הזה. כשקורים דברים רעים, צריך לדעת לתקן אותם. ידענו שיהיה לנו פה קשה, כי פגשנו קבוצה חזקה שהציגה משחק נפלא וקיבלה מזה ביטחון. אנחנו התקשינו למצוא את השער שלהם ועלינו לתת להם את הקרדיט על כך. בחצי השני כבר היו לנו יותר שטחים ואני שמח שעברנו שלב".


גריזמן. הציל את ברצלונה בדקה ה-94 (JAIME REINA/AFP via Getty Images)

סטיין דיבר על איבודי הכדור הרבים: "לא שלטנו מספיק בכדור, איבדנו כדורים ולמעשה החיינו את איביזה. אלה דברים שאנחנו חייבים להימנע מהם. ההבדל הוא שבסיום שחקני איביזה כבר היו עייפים, הם לא ניסו לשמור על הכדור ונהיה לנו הרבה יותר קל להגיע למצבים".

אוהדי איביזה הקטנה שרו בהתחלה "איפה מסי?", שבנוסף לג'רארד פיקה נעדר מהסגל של קיקה סטיין לצורך מנוחה, אבל ככל שהתקדם המשחק ובעיקר לפני שגריזמן בדקה ה-72 מחק את היתרון המאוד מוקדם של פפ קבאייה מהדקה התשיעית, כבר התחילו לשיר לשחקנים "כן, אתם יכולים!". המאמן פבלו אלפארו אף היה נרגש בסיום ואמר: "אני כל כך, כל כך, כל כך גאה בשחקנים, במועדון ובכל האי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי