העברות: ברצלונה תצרף כישרון ברזילאי, אולמו חתם בלייפציג

יאן קוטו
יאן קוטו | HEULER ANDREY/AFP via Getty Images

לפי דיווח בברזיל, המגן הימני בן ה-17 יאן קוטו נרכש תמורת חמישה מיליון יורו ויעבור לקטלונים בעונה הבאה. וגם: קרלס פרס עשוי לעבור לרומא, כוכב ספרד הצעירה הצטרף למוליכת הבונדסליגה וארסנל מחתימה בלם

(גודל טקסט)

רשמי
* יש שיגידו שזו העסקה הכי גדולה של ינואר: כוכב נבחרת ספרד הצעירה ודינמו זאגרב, דני אולמו, חתם בר.ב לייפציג, מוליכת הבונדסליגה. אולמו בן ה-21 חתם עד 2024 וילבש את חולצה מספר 25.

* ארסנל על סף רכש ראשון בעידן אונאי אמרי. זה עדין לא רשמי אמנם,. אבל הבלם פבלו מארי בן ה-26 אישר שהוא נמצא בלונדון לקראת המעבר וגם חבריו כבר פרסמו הודעות פרידה. על פי הדיווח ב-ESPN, הוא עובר בדיקות רפואיות אצל התותחנים ואמור לחתום לארבע שנים. העסקה מוערכת בכשמונה מיליון יורו שתקבל עבורו פלמנגו

* עסקה מעניינת בצ'מפיונשיפ: בובי ריד נמכר מקרדיף לפולהאם תמורת 9 מיליון יורו.

* כחלק מהבעלות המשותפת על ווטפורד ואודינזה, המגן מרווין זיגלר הושאל פעם נוספת לאיטלקים – אחרי שעשה את אותה הדרך מלונדון גם בינואר שעבר, אולם חזר ביוני האחרון וכלל לא שיחק בחצי השנה האחרונה.

שמועות
* לטענת "גלובוספורט בברזיל", ברצלונה רכשה תמורת 5 מיליון יורו את יאן קוטו שיחגוג את יום הולדתו ה-18 בחודש יוני. מדובר במגן הימני של קוריטיבה הברזילאית, ששמו נקשר גם עם מעבר ללברקוזן ולארסנל והוא נחשב לאחד הכישרונות המבטיחים בעולם, כשמגזין הבריטי "הגרדיאן" הוא נבחר בספטמבר האחרון לאחד מ-60 הטובים בעולם לגילו. הוא גם היה חלק משמעותי מנבחרת ברזיל שזכתה הקיץ בגביע העולם עד גיל 17.

עסקת כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם לאינטר היא רק עניין של זמן. הבוקר נחשף כי אמש ישבו ראשי הנראזורי עם נציגי טוטנהאם וסוכנו של הקשר, שצפוי לעבור תמורת 20 מיליון יורו ממש בימים הקרובים.

* רומא חיפשה מחליף לניקולו זניולו שגמר את העונה ונראה שהיא מצאה אותו בברצלונה: קרלס פרס על פי הדיווחים יצטרף בהשאלה עם אופציית רכישה תמורת 20 מיליון יורו.

* סטיב ברוס, מנג'ר ניוקאסל, רמז שאופציית דני רוז מטוטנהאם בהחלט על הפרק. "יש לילד הזה איכויות ברמה עולמית. אם אפשר לצרף אותו, מי יודע", אמר על המגן השמאלי שעד כה סירב לעזוב את טוטנהאם, שם חוזהו יסתיים בקיץ 2021.


יסכים לעזוב את טוטנהאם? רוז (AFP)

* האם איסלם סלימאני בדרך למנצ'סטר יונייטד? יממה אחרי הדיווחים על כך שהחלוץ עשוי להגיע לאולד טראפורד בהשאלה, הוא נותר מחוץ לסגל מונאקו למשחק נגד שטרסבורג.

* השמועות על חזרה אפשרית של דימיטרי פאייה לווסטהאם נשללו על ידי המנג'ר דייויד מויס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי